Tips för morgontrötta samt dagens i-landsproblem

Inaktiv
Tips för morgontrötta samt dagens i-landsproblem

Ställde väckarklockan på 10.00 imorse. Ogillar att gå upp senare än så, känns som hela dagen gått isåfall.
Men där låg jag och snoozade till 10.40, helt oförmögen att ta mig upp för egen maskin. Kroppen vägde bly och ögonlocken var fastsvetsade i sina stängda lägen. Så här kommer ett tips till er som brukar känna likadant:
Onanera.

Varför? Jo, för att när det väl går för en så måste man ju upp så man inte tömmer såsen i kalsongerna och sängen.

Nu till mitt problem: Jag låg där och bläddrade igenom mitt mentala arkiv, började tänka på Robinson så det fick bli Nina Amjadi den här gången (även om Anna förmodligen är snyggare). Men det blev som det har blivit nu de senaste, ja iallafall 1,5 månaderna. Jag hade, återigen, svårt för att faktiskt producera bilden på mig själv och tjejen i fråga som har sex.
Jag vet inte vad det är om, men jag kan inte få till bilderna som krävs. Jag kan tänka på personerna i fråga, hur de har sex osv. men inte på själva "naughty bitsen" så att säga. Det påminner lite om censurerade kön i vissa Hentai-filmer, fast jag kan nästan inte se dom (könen) överhuvudtaget istället.

Jag vet inte varför, och jag gillar det inte. Porrsurfning i all ära, men ibland vill man ha något annat. Och detta annat borde vara var mans, och kvinnas, rättighet så varför kan jag inte längre fantisera om sex?

Det är säkert borgarpacket som infört kollektiv hjärncensur utan att tala om det. Eller? Någon annan som upplever samma problem.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Tips för morgontrötta samt dagens i-landsproblem

En annan grej man kan göra är att dra på sig en höftskada, som försätter en i sådan kraftig smärta (när man ligger ner) att man inte har något annat val än att gå upp när man vaknar. Det begränsar också ens sömntid till ca 6 timmar, så man vaknar dessutom väldigt tidigt!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Tips på hur man fixar sagda höftskada?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Kullberg, jag tror att jag är kär i dig. Visst är det jobbigt med mentala blockeringar, speciellt när det handlar om tankesex.

Medlem
Skrivet av ThomasT:

Kullberg, jag tror att jag är kär i dig.

Tror inte du hjälper honom.

Inaktiv
Skrivet av Kullberg:

Tips på hur man fixar sagda höftskada?

Vet faktiskt inte helt klart (väntar på svar). Men om du gör dig av med allt brosk som sitter kring höftkulan så kommer du nog en bra bit på vägen.

Hur kan förresten detta funka i praktiken, om du säg, bor i ett hus med en massa andra människor? Människor som du inte vill ska se dig springa mot toaletten med kuken i handen? Eller menar du att man ska "tömma såsen" direkt på golvet (vilket knappast är bättre än i sängen)?


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv
Skrivet av Kelet:
Skrivet av ThomasT:

Kullberg, jag tror att jag är kär i dig.

Tror inte du hjälper honom.

Klart han gjorde, all kärlek är bra kärlek. Nu är frågan bara var Thomas bor, är inte så intresserad av distansförhållanden.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Skrivet av Charlieton:

Hur kan förresten detta funka i praktiken, om du säg, bor i ett hus med en massa andra människor? Människor som du inte vill ska se dig springa mot toaletten med kuken i handen? Eller menar du att man ska "tömma såsen" direkt på golvet (vilket knappast är bättre än i sängen)?

Ja, alltså, man får ju scouta lite innan. Bor själv på övervåningen med min bror i rummet bredvid, men chansen att han går upp innan mig är ungefär lika stor som att månen trillar ner i Eslöv ikväll.

Sen menar jag ju att man drar på tills man känner att "nu, nu kan jag komma om jag vill" för att sedan scouta, så att det inte blir en sån där jobbig överraskningsorgasm som man inte hinner stoppa. Isåfall skulle ju språngmarschen med kuk i hand kunna bli lite jobbig om det finns folk runt omkring.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar