Army of Two släpps först nästa år

Avstängd
Army of Two släpps först nästa år

Rätt bra egentligen.. annars så skulle jag bli så fattig ^^

Medlem
Inaktiv
Skrivet av pazu:

skitspel

Har du ens spelat det?

Får gärna blir försenat för min del Blir mycket lira i höst/vinter.


signatur

War never changes.

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

Inaktiv

Noooooo! November blev ett spel mindre roligt.

(EA + Finslipning = ???)

Medlem

Min första tanke var "NEEEJ!!" men sedan kollade jag i plånboken och tänkte "puh".

Medlem
Skrivet av vajn:

Min första tanke var "NEEEJ!!" men sedan kollade jag i plånboken och tänkte "puh".

hehe, jag håller med...

november har ändå 3 spel man vill köpa...

Medlem
Skrivet av vajn:

Min första tanke var "NEEEJ!!" men sedan kollade jag i plånboken och tänkte "puh".

you said it, räcker med Assasin, Mass Effect, CoD 4 och GH3 på en månad.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Fan i helvetes jävla skit, såg ju fram emot detta spel. Man får väl trösta sig med att det blir en liten billigare höst med tanke på alla spel som släpps nu

Medlem

Det första jag sa när jag hörde det var att de förmodligen vill släppa spelet när det inte är så många stortitlar släppta samma månad. Men iofs beror det nog på båda delarna då jag hört att spelet var lite "rough around the edges" i nuvarande skick.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

(EA + Finslipning = ???)

Väldigt konstigt:O,det måste vara konkurrensen som försenar det...

Medlem

ush ska ta köpa mig xbox360 komemr massa spela till endast det som man vil spela som är roligt:D
och detta fick jag lite gow vibbar av inte samma story osv men kändes som deT:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av CallmeSim:
Skrivet av vajn:

Min första tanke var "NEEEJ!!" men sedan kollade jag i plånboken och tänkte "puh".

you said it, räcker med Assasin, Mass Effect, CoD 4 och GH3 på en månad.

GH3?

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av CallmeSim:
Skrivet av vajn:

Min första tanke var "NEEEJ!!" men sedan kollade jag i plånboken och tänkte "puh".

you said it, räcker med Assasin, Mass Effect, CoD 4 och GH3 på en månad.

GH3?

Guitar Hero 3

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av pazu:

skitspel

Har du ens spelat det?

Får gärna blir försenat för min del Blir mycket lira i höst/vinter.

Mjo, man kan ju inte riktigt bilda en hel och korrekt uppfattning om något innan man testar det men man kan få ganska mycket information om ett spel genom trailers och annat liknande.

Tycker det bådar gott om de väntar med att släppa spelet för att faktiskt finslipa spelet. Nu är inte jag en av dem som har ett stort hat emot EA, har helt enkelt inte spelat många av deras spel pga fel stil, men många tycker ju att de brukar skynda på utvecklingen av spel för mycket.

Har sett fram emot detta och tänkt spela igenom det med en kompis nu i höst när det är lov och annat men det får ju vänta då.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Om det nu är för finslipning hoppas jag att de fixar AI:n. På det gameplay man har sett irrar dom ju runt som höns. Det här spelet behöver verkligen bra AI för att jag ska köpa det.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar