Gameplay-filmer från Bionic Commando

Robot
Medlem
Gameplay-filmer från Bionic Commando

Tyckte det såg otroligt trist ut :/

Medlem

Verkar ju riktigt nice!

Jag tror på Grin... De verkar kunna sina prylar. Lite spidermankänsla fast något mer dyster miljö.

Blev lite sugen på att plocka ut 8-bitaren ur garderoben och återuppleva det gamla liret igen...


signatur

// Ukiome

Medlem

Rösten i slutet "Bionic Commando" förstörde ju allt!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Rösten i slutet "Bionic Commando" förstörde ju allt!

mm men annars så var det ok... men skulle vilja ha mer special moves som man gjör med grip armen(en massa) plus en massa skjut vapen och granater sen behövs det blod och kanske några coola fordon sen är jag nöjd:up:.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Rösten i slutet "Bionic Commando" förstörde ju allt!

Hah hah..precis som när min syster ska spela resident evil 4 för första gången till wii:t och får i början höra "Resident Eeviiil"...reaktionen var skratt

ptr
Medlem

reeesident eeviiil fooooooourrr.

Medlem

Kan det vara så att man kommer behöva ett sån där fysik-kort måntro.. hrrmm

Inaktiv

Såg tråkigt ut i längden, undrar hur storyn ser ut?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Tyckte det såg nice ut, kan nog va kul o svinga runt. Fast jag gillar ju post-apokalismspel starkt också.

Hoppas de kodar in en multiplayer del med...

Medlem

Såg riktigt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Visst, grafiskt najs och säkert kul att svinga sig. Men spelmässigt ... tja, vi får se. Mer än det man såg i videorna behövs garanterat.

Medlem

Reserverar mig tills jag sett lite mer. Den raserade staden ser rätt så fantastisk ut, men det lilla vi sett hittills känns lite enformigt.

Fast rösten måste de utan tvekan göra något åt. Radd S-- Ursäkta. Nathan Spencers röst låter hiskeligt tillgjord. Är det verkligen Mike Patton som gjorde rösten till The Darkness i spelet med samma namn? Tokigt hur han kan låta så bra i ett spel, och helt sönderkrystad i ett annat.

Inaktiv

Snyggt var det ju iaf. Synd att man inte fick se vad som händer om man inte släpper med vajjern efter ett sving, och om det går att hissa sig upp sådär smidigt som i NES versionen.

Lite konstigt hur man kan slunga betongblock också. Väger man ett ton? Sugproppar i skorna?

Inaktiv

Får hoppas på lite omväxlingar i miljöerna och en ordentlig story, så de inte bara rider på att det är retro. Fick rysningar av musiken i alla fall. När kan jag köpa soundtracket?

1
Skriv svar