Robot
Rail Simulator

Lokförare var yrket som slogs om en plats i min topp 5-placering för drömjobb när jag liten. Idag när jag tänker tillbaka och frågar vad som var så lockande blir jag fundersam. Men så är det kanske med livet, ens perspektiv på saker och ting ändras ju äldre man blir.


Inaktiv
Rail Simulator i testlabbet

Hade du bråttom att skriva? Känns som en väldigt påskyndad recension med en del felfraseringar, ändå så täcker den det mesta.

Spelet då? Helt O.K. tidsfördriv för dom som gillar tåg - har dock inte hunnit testa så mycket själv.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Ehrm, vem gillar tåg?

Inaktiv

Ugh, när jag så överskriften trodde jag det handlade om Quake .. he he. nån ny FPS där man skulle raila för livet


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Inaktiv

Spelet verkar hemskt linjärt.

Skrivet av eldrak:

Den var riktigt dålig Bazil.

Medlem

Den var riktigt dålig Bazil.

Medlem
Skrivet av Namron:

Ehrm, vem gillar tåg?

Finns väl en hel del som gillar tåg? Tänk dig dom som lattjar med modelljärnvägar, detta måste ju vara ett billigare alternativ/komplement till det.

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:

Hade du bråttom att skriva? Känns som en väldigt påskyndad recension med en del felfraseringar, ändå så täcker den det mesta.

Spelet då? Helt O.K. tidsfördriv för dom som gillar tåg - har dock inte hunnit testa så mycket själv.

Är detdär något slags standardklagomål?

Nästan alltid minst en person som skriver det vid varje recension:

Uhh känns rushad, känns stressad, känns snabbt skriven...

Fattar inte vafan ni klagar på, de har väl typ bara en arbetsvecka på sig att skriva recensionerna så klart de inte hinner sitta i en månad och fila på texten

gör de det så klagar ni på att texten kommer för sent istället

MFC
Medlem

chuchu..

någon som kanske utvecklar en SJ-mod för att testa hur sent man kan komma till en station


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

klockren

några andra som e bra på trainz simulatorer e
http://www.auran.com/


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av Mondrator:
Skrivet av DarthZ:

Hade du bråttom att skriva? Känns som en väldigt påskyndad recension med en del felfraseringar, ändå så täcker den det mesta.

Spelet då? Helt O.K. tidsfördriv för dom som gillar tåg - har dock inte hunnit testa så mycket själv.

Är detdär något slags standardklagomål?

Nästan alltid minst en person som skriver det vid varje recension:

Uhh känns rushad, känns stressad, känns snabbt skriven...

Fattar inte vafan ni klagar på, de har väl typ bara en arbetsvecka på sig att skriva recensionerna så klart de inte hinner sitta i en månad och fila på texten

gör de det så klagar ni på att texten kommer för sent istället

Läs recensionen så borde du förstå, skriver varför jag tycker den är bra och att jag tycker den är lite påskyndad; t.ex. "Och så vidare" är något man ofta använder när man har bråttom.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

DarthZ, jag förstår inte vad du menar alltså. Tycker recensionen var mycket bra skriven och inte ett dugg framstressad.

Dock som tidigare nämnt, vem är intresserad av tåg?


signatur

Submission is for the weak

BME
Medlem

behöver mer Multi Track Drifting


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Det är svårt att recensera ett sånt här spel om man inte är så intresserad av dem. Det skönaste är ju att bara åka runt och leka lokförare utan att behöva bry sig om något uppdrag.
FZ skulle nog behöva en skribent för simulatorer..

Medlem

Rail simulator? kommer ihåg train simulator, o va fan varför kommer de massa rip-offs på simulator spel, fan Ship Simulator?! vad hände med Virtual Sailor?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Skrivet av Bazil:

Spelet verkar hemskt linjärt.

Skrivet av eldrak:

Den var riktigt dålig Bazil.

HA HA HA HA skitkul


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Redaktör
Skrivet av Jokkocze:

Det är svårt att recensera ett sånt här spel om man inte är så intresserad av dem. Det skönaste är ju att bara åka runt och leka lokförare utan att behöva bry sig om något uppdrag.
FZ skulle nog behöva en skribent för simulatorer..

Jag tycker nog recensenten har rätt mycket kött på benen vad gäller simulatortester:

* Flight Sim 2004
* Combat Flight Sim 3
* IL-2: 1946
* LOMAC
* Operation Air Assault
* Ship Sim 2008


signatur
Inaktiv
Skrivet av Kleptomaniac:

DarthZ, jag förstår inte vad du menar alltså. Tycker recensionen var mycket bra skriven och inte ett dugg framstressad.

Dock som tidigare nämnt, vem är intresserad av tåg?

Ja, för om inte du är intresserad av tåg och dina vänner inte är det så betyder det att ingen är intresserad av tåg... Herregud vad trångsynt man kan vara.
Du tror alltså att man genomgår en utbildning för att få köra tågen inom SJ tex utan att vara intresserad av tåg?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Jo, tycker att skribenten skriver bra; fast den känns påskyndad som sagt jämfört med hans andra recensioner... håller med Tompa där också.. då jag själv älskar simulatorer av alla dess slag.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

personligen tycker ja att de blir lite långtråkigt i längden, men smaken är väl som baken =D

Medlem

Det här spelet verkar ju gå som på en räls, fast det känns lite som utvecklarna spårade ur lite. Fast jag antar det gäller hålla ångan uppe.

Medlem

Inga bilder/filmer på en tågkrasch då? Man blir ju lite besviken nästan

Inaktiv

Där var du allt rolig Schimpans.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar