Korn gör en låt tillägnad Haze

Robot
Medlem
Korn gör en låt tillägnad Haze

fukking awesome!

Medlem

Korn!!!!!! my heroes


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

KoRn...Fuck yeah...bästa bandet ever!

EDIT: Men vafan...sen när blev Haze ps3 exklusivt...grr!

Medlem

Har slutat lyssna på Korn, med det ska bli intressant att höra låten.

Medlem

pff KoRn j*vla svikare....från världens bästa band till sunkig FörhudsGnidar-Pop mvh/stort fd KoRn fan


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Kresko:

KoRn...Fuck yeah...bästa bandet ever!

EDIT: Men vafan...sen när blev Haze ps3 exklusivt...grr!

det har varit exklusivt ganska länge nu


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Haha Korn!


signatur

War never changes.

Medlem

Kan bli bra, tyvärr har Korns ljudbild gått från tung och bra till lätt och mindre bra, med de två senaste plattorna i tankarna då. Hoppas iaf att det bidrar med lite tyngd till spelet

Medlem

Älskade KoRn i början av deras karriär då deras sound var tungt... dom går fortfarande att lyssna på men dock är magin så gott som borta. Och damn, får kanske skaffa en ps3 då


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Spelet ser väldigt intressant ut, men inte ens nära en killer-app. Inte för ps3 i alla fall.

Medlem

Välkommen till 1996 Ubisoft, Trent Reznor hälsar.

Inaktiv

Korn är ju iof hur töntiga som helst men kul att de gör en låt till ett spel iaf. Även om det inte är första gånge något sådant händer.

Medlem

aldrig gillat korn men detta är endå mäktigt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av 46and2:

Korn är ju iof hur töntiga som helst men kul att de gör en låt till ett spel iaf. Även om det inte är första gånge något sådant händer.

Du har säkert rätt men när har detta tidigare hänt?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Korn hade några guldlåtar på där med freak on a leash, got the life etc sen har det mesta varit skit.

Sen verkar Haze bli sunkit värre =/

Medlem
Skrivet av sebulba666:

pff KoRn j*vla svikare....från världens bästa band till sunkig FörhudsGnidar-Pop mvh/stort fd KoRn fan


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag förstår inte riktigt. Skall låten vara med i spelet? Eller är det bara en låt inspirerad av spel och Haze?

Det hade varit fräckt om den var en del av soundtracket. Musiken i spel är just nu väldigt klyschig. Kanske Korn kan hitta på något.

Är det så att dom bara skall släppa en singel samtidigt som spelet, så tycker jag bara det är kommersiellt jidder.

Medlem

I have a bad feeling about this game... lair... hum...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

PaZ
Medlem

Undrar vad de får betalt för att göra den låten... Kanske som bilreklamslåtar, vad vet jag? Jag har svårt att tro att en låt på beställning blir bra, dock.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av 46and2:

Korn är ju iof hur töntiga som helst men kul att de gör en låt till ett spel iaf. Även om det inte är första gånge något sådant händer.

Du har säkert rätt men när har detta tidigare hänt?

Vet inte riktigt om det här är samma sak, men jag ser ingen skillnad. I många av EAs sportspel och bilspel finns det oftast flera låtar som är "speciellt" gjorda för just spelets soundtrack och finns inte på någon gammal skiva eller liknande.

Inaktiv
Skrivet av Soulless:
Skrivet av 46and2:

Korn är ju iof hur töntiga som helst men kul att de gör en låt till ett spel iaf. Även om det inte är första gånge något sådant händer.

Du har säkert rätt men när har detta tidigare hänt?

Quake2 iaf. Trent Reznor från ninje inch nails gjorde musiken

Medlem

Hela Quake (1) soundtracket är komponerat av Trent Reznor (NiN) som påpekats här ovan.

Flakmonkey

Så vitt jag förstår det så handlar det om en singel... musikvideon som släpps till den kommer förmodligen att innehålla en massa material från Haze dvs reklam... så jag antar att det är det som Ubisoft får ut av det hela... och Korn får stålars såklart ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Så vitt jag förstår det så handlar det om en singel... musikvideon som släpps till den kommer förmodligen att innehålla en massa material från Haze dvs reklam... så jag antar att det är det som Ubisoft får ut av det hela... och Korn får stålars såklart ^^

Ungefär som en musikvideo från soundtracket av en film alltså. Hmm, nej det har nog iaf jag aldrig sett.

Inaktiv

NICE!!! Korn ett av mina favvo band fan ska bli nice och spela till Korn

Medlem

Folk har iaf en poäng när d säger att korn har blivit bra mkt sämre när d gäller deras 2 senaste album...men d e fortfarande d bästa bandet xD.....wiiie ....ska se dom på hovet i februari!

Medlem
Skrivet av 46and2:

Korn är ju iof hur töntiga som helst....

Det vet jag någon annan som är också.

Medlem
1
Skriv svar