Hämta och dela Portal-banor

Robot
Inaktiv
Hämta och dela Portal-banor

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Medlem

Inte kollat efter sånt här, men gött att få det

Medlem
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Duktig du var då..

Bra att folk tar initiativ

Medlem

trodde den skulle vara proffsig eftersom den var på fz.se .... men nehe, såg ut som skit ^^

Inaktiv
Skrivet av Bosse9012:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Duktig du var då..

Bra att folk tar initiativ

Ja, jag var jätte duktig!

Medlem
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Är du på riktigt?


signatur

I'm a snake, follow me!

Redaktör
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Det går alltså inte att dela och hämta Portal-banor längre, bara när du såg sajten...?


signatur
Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Är du på riktigt?

eh?

Medlem

hahaha välkommen till fz, nerd


signatur

Nämen!

Inaktiv

ok, väldigt B sida men...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Man kanske ska snickra lite då!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Och dethär kallas nyhet...
Skulle bli väldigt fullt på förstasidan om alla B sidor som lägger upp några banor kom dit.

Samt att en av banorna är ett virus..

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Det går alltså inte att dela och hämta Portal-banor längre, bara när du såg sajten...?

mm men säger att det va sent ute eftersom om sidan varit uppe på fz då så hade där varit fler än 4 banor när jag kollade där

Medlem
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Nej, sidan var inte bra för till och med jag kan göra en bättre men det är ju inte stilen som är det viktiga utom innehållet och lättheten att hitta det man vill hitta

Inaktiv
Skrivet av Wiman:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.

Ehm trodde inte det var så viktigt då det finns hundra sånna här sidor till andra spel... men men...

Medlem

Grejen är att portal är nytt lir , dom flesta tycker det är hur bra o härligt som helst samt att det tar snabbt slut.

och då är ju denna nyhet/tips en bra sak gillar man inte sidan så är det fritt fram och leta reda på någon annan sida.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Wiman:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.

Ehm trodde inte det var så viktigt då det finns hundra sånna här sidor till andra spel... men men...

Vad har det med att det finns till andra spel? Tycker det är bra att man upplyser om att det finns sidor där man nu kan fixa hem sig lite extra maps då Portal är utformat och kort som det är. Varför hålla inne på informationen?

men jag måste säga att sidan inte verkade som något att ha, hoppas det kommer upp fler maps och lite bättre utformnad sida hade inte varit helt fel

Medlem

Seriöst, sicken skitsida...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Kovski:
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Wiman:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.

Ehm trodde inte det var så viktigt då det finns hundra sånna här sidor till andra spel... men men...

Vad har det med att det finns till andra spel? Tycker det är bra att man upplyser om att det finns sidor där man nu kan fixa hem sig lite extra maps då Portal är utformat och kort som det är. Varför hålla inne på informationen?

men jag måste säga att sidan inte verkade som något att ha, hoppas det kommer upp fler maps och lite bättre utformnad sida hade inte varit helt fel

Ska jag tipsa alla sidor jag ser nu då ?

äsch nu slutar vi bråka

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Seriöst, sicken skitsida...

Alla kanske inte är så bra på att göra hemsidor?

Kan du göra hemsidor? Om inte, tyst.
Om du kan, bra för dig, gör en egen då.

Medlem

coolt.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Kovski:
Skrivet av danne_93_:
Skrivet av Wiman:
Skrivet av danne_93_:

Lite sent ute.... såg den här sidan för ett par dar sen...

Och du skickade inte in ett nyhetstips? Elakt.

Ehm trodde inte det var så viktigt då det finns hundra sånna här sidor till andra spel... men men...

Vad har det med att det finns till andra spel? Tycker det är bra att man upplyser om att det finns sidor där man nu kan fixa hem sig lite extra maps då Portal är utformat och kort som det är. Varför hålla inne på informationen?

men jag måste säga att sidan inte verkade som något att ha, hoppas det kommer upp fler maps och lite bättre utformnad sida hade inte varit helt fel

Ska jag tipsa alla sidor jag ser nu då ?

äsch nu slutar vi bråka

Tycker jag du kan göra, framförallt sidor som denna, en community som hjälper att förlänga livslängden på ett spel.

Medlem
Medlem

Portal är helt klart det skojigaste jag lirat i år och tror att det kommer bli rätt stort community runt just portal med massor av custom maps. Det är nästan så man själv är sugen på att göra lite maps själv


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nån annan än jag som har problem med att få fram consolen? Jag har verkligen provat allt nu. Det går bara inte. =P

Inaktiv

FZ borde överväga att moderera bort idiotiska kommentarer som inte tillför något. Helt enkelt lite hårdare moderering för att höja kvaliteten på diskussionerna, nu blir det ju flamewar mellan kids i varannan nyhet.

Inaktiv
Skrivet av LoCK:

Nån annan än jag som har problem med att få fram consolen? Jag har verkligen provat allt nu. Det går bara inte. =P

gör en genväg och där det står : -\-\portal\hl2.exe

lägg till -console

t ex hl2.exe -console

Medlem
Skrivet av LoCK:

Nån annan än jag som har problem med att få fram consolen? Jag har verkligen provat allt nu. Det går bara inte. =P

Kan vara att du har svenskt tangentbord. Byt till engelskt innan du startar spelet så går det lite lättare.


signatur

- r4z0r -

12
Skriv svar