Need for Speed: ProStreet dubbelfilmat

Robot
Medlem
Need for Speed: ProStreet dubbelfilmat

detta kan bli nfs seriens comeback wildcard


signatur

Nämen!

Medlem

Ser ruskigt snyggt ut!

Personligen ser jag fram emot det här spelet snuskigt mycket!
Har varit ett stenhårt fan ända sedan första delen släpptes på 3DO - och med visst undantag för Carbon så älskar jag dem alla!!

Enda som stör mej lite med den här kommande delen är tjejerna överdrivna bakviftande vid startlinjen - hade hellre sett att dom satt sej i nån av bilarna och rejsat istället för att enbart agera kuttersmycke...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

tycker det ser ut som samma skit som har kommit ända sedan NFSU :/

Inaktiv

Ser roligare ut än på länge.

Medlem

Det här ser jag verkligen fram emot, undra om man inte skulle ta och köpa på sig en G25 i julklapp till sig själv iår?

Medlem

Iof trevligt med filmer, men jag hade nog hellre velat lägga vantarna på ett demo så man kan testa det, gärna innan CDON levererar det om ca en månad.

Edit: Speed Challenge verkar najs:P


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Nu börjar det verkligen lika något

Jag har hängt med NFS serien ända sen NFS 2, och jag tycker nästa att jag får lite NFS 2 känslor av Pro Street. Skitkul med andra ord. Jag har i och för sig gillat nästan varje spel i serien utom Most Wanted och Carbon, så jag hoppas att det här kommer bli en vändning.

Och nästa års NFS? Jag hoppas på Need For Speed: Hot Pursuit 3

MVH Geisenhausen


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Då var det bokat, länge sedan jag längtade efter ett spel så här mycket som jag gör nu. Vad jag sett i filmerna som är släppta kommer jag inte bli besviken. Bara greppa G25:an och sätta tider då

Inaktiv

Need for hotpants. Bara jag som tycker det är pinsamt när det ska blandas in massa lättklädda brudar när man bara vill lira ett bra bilspel? Brudarna ska vara som Alyx i halflife, om det nu absolut måste finnas några.

Medlem
Skrivet av Aloxy:

Need for hotpants. Bara jag som tycker det är pinsamt när det ska blandas in massa lättklädda brudar när man bara vill lira ett bra bilspel?

Nej.. Men skadesystemet är riktigt najs

Medlem
Skrivet av Aloxy:

Need for hotpants. Bara jag som tycker det är pinsamt när det ska blandas in massa lättklädda brudar när man bara vill lira ett bra bilspel? Brudarna ska vara som Alyx i halflife, om det nu absolut måste finnas några.

Har du varit på en .. tex riktigt formel 1 tävling? eller en riktigt drift tävling.. Lättklädda tjejer drar minst lika mycket publik som bilarna.

Helt rätt att ha med dom, med tanke på hur det ser ut i riktiga livet.

Medlem

ser lovande ut håller med dom flesta moste wanted och carbon var inte så roligt men dett se ut att kunna ändra allt!
någon som vet när en demo kommer?:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Film 1. Tråk. Det enda filmen framförde var: lättklädda damer, rumpa, snygga bilar, ytlighet. Mår illa av det.
Kunde det bli mer fattigt än snabb MTV klippning? Jo.. släng in lite fattig slowmationeffekt...

Som någon annan sa. Man vill köra bil. För mig är brudar i det formatet helt ointressanta.

Film 2, någorlunda intressant. Kanske köp, troligtvis inte.

*surar*

Medlem

så klart ska det finns brudar i spel.. har inget emot det bara de inte fokuserar allt för mycket på just de..

Medlem

"brudarna" är en del av atmosfären, det finns mycket grafik jag inte skulle sakna om dom tog bort, så dom får gärna vara kvar om allt annat "skit" ska vara med.

Inaktiv
Skrivet av Kerrai:

Har du varit på en .. tex riktigt formel 1 tävling? eller en riktigt drift tävling.. Lättklädda tjejer drar minst lika mycket publik som bilarna.

Helt rätt att ha med dom, med tanke på hur det ser ut i riktiga livet.

Har DU varit på en F1 tävling? När jag ser det på TV ser det då inte ut som det där. Det som spelet handlar om, finns inte i verkligheten utan endast i TFATF filmer.

Människan är sorglig helt enkelt som tycker att bilar är likställt med lättklädda brudar, för mig känns det jävligt fördummande. Nu är ju iofs NFS spelen fördummande i allmänhet med catchup och annan idioti så det gör väl egentligen inte mig något, det bara slog mig när jag såg filmen.

Medlem

Brudar FTW.
Nä men, de finns vid starten och vid mållinjen, inget konstigt med det. Det är så det funkar. Knappast så att det kommer upp en PIP med massa damer som dansar runt medans man kör, för det är ju trots allt asfalten det handlar om

Skulle vilja se in-game för ps3, hur det ser ut. Trailers blir oftast finare än slutresultatet.

Medlem
Skrivet av Aloxy:
Skrivet av Kerrai:

Har du varit på en .. tex riktigt formel 1 tävling? eller en riktigt drift tävling.. Lättklädda tjejer drar minst lika mycket publik som bilarna.

Helt rätt att ha med dom, med tanke på hur det ser ut i riktiga livet.

Har DU varit på en F1 tävling? När jag ser det på TV ser det då inte ut som det där. Det som spelet handlar om, finns inte i verkligheten utan endast i TFATF filmer.

Människan är sorglig helt enkelt som tycker att bilar är likställt med lättklädda brudar, för mig känns det jävligt fördummande. Nu är ju iofs NFS spelen fördummande i allmänhet med catchup och annan idioti så det gör väl egentligen inte mig något, det bara slog mig när jag såg filmen.

Du verkar ha rätt dålig koll på hur det ser ut i världen. F1 tävlingar innehåller en hel del välsvarvade kvinnokroppar vars enda syfte är att se vackra ut. Samma sak i superbike tävlingar osv. Vem håller paraplyer åt förarna om det regnar t.ex inte Asta 78 iaf. Streetracing finns i allra högsta grad i verkligheten. Du verkar dock tro att det ser ut i resten av världen som det gör i Sverige. Här är streetracing något som yrkas av amatörer och wannabes till 90%. I USA, Frankrike och Tyskland ser det helt annorlunda ut. Där även stora summor pengar är iblandade och vad brukar finnas runt testosteronstinna männ som kör feta bilar och det är pengar inblandade? Jo vackra kvinnor. Självklart ska där vara töser med i NFS det är en del av atmosfären som tidigare sagts.

Medlem

Jag tycker det ser väldigt snyggt ut. Ska bli kul och se om den kan ha samma breakthrough som NSF Underground

Inaktiv
Skrivet av Fisse:

Du verkar ha rätt dålig koll på hur det ser ut i världen. F1 tävlingar innehåller en hel del välsvarvade kvinnokroppar vars enda syfte är att se vackra ut. Samma sak i superbike tävlingar osv. Vem håller paraplyer åt förarna om det regnar t.ex inte Asta 78 iaf. Streetracing finns i allra högsta grad i verkligheten. Du verkar dock tro att det ser ut i resten av världen som det gör i Sverige. Här är streetracing något som yrkas av amatörer och wannabes till 90%. I USA, Frankrike och Tyskland ser det helt annorlunda ut. Där även stora summor pengar är iblandade och vad brukar finnas runt testosteronstinna männ som kör feta bilar och det är pengar inblandade? Jo vackra kvinnor. Självklart ska där vara töser med i NFS det är en del av atmosfären som tidigare sagts.

Jag har aldrig påstått att det inte finns tjejer som har som jobb att se snygga ut på F1 tävlingar, dock ligger fokus på bilkörningen och inte tvärtom som det verkar göra här.

Streetracing på det här sättet finns inte i någon större skala någonstans, jag förstår inte varför du tror det. I allmänhet är streetracing bara en konstig pojkdröm som inte har någon plats i verkligheten. Det finns inga pengar i att ha en gatbil som man trimmat för 300 lök som ändå blir dragen av vilken dragster som helst. Visst finns det entusiaster som inte bryr sig om detta och kör på ändå men inte fan är det några pengar inblandade när det inte finns någon inkomst. Drifttävlingar finns väl till en viss nivå, men det kan omöjligt vara annat än en fluga och knappast så utbrett att man får några groupies.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Du verkar ha rätt dålig koll på hur det ser ut i världen. F1 tävlingar innehåller en hel del välsvarvade kvinnokroppar vars enda syfte är att se vackra ut. Samma sak i superbike tävlingar osv. Vem håller paraplyer åt förarna om det regnar t.ex inte Asta 78 iaf. Streetracing finns i allra högsta grad i verkligheten. Du verkar dock tro att det ser ut i resten av världen som det gör i Sverige. Här är streetracing något som yrkas av amatörer och wannabes till 90%. I USA, Frankrike och Tyskland ser det helt annorlunda ut. Där även stora summor pengar är iblandade och vad brukar finnas runt testosteronstinna männ som kör feta bilar och det är pengar inblandade? Jo vackra kvinnor. Självklart ska där vara töser med i NFS det är en del av atmosfären som tidigare sagts.

Du vet att rätt många av de där (i alla fall i MotoGP) är fruar och flickvänner till förarna?

Medlem

var glada att töserna iaf bara står vid start och mållinjen, vore jobbigt värre ifall de stod längs med banan, då skulle varvtiderna inte bli så roliga för man skulle smygköra förbi dom

Inaktiv
Skrivet av Aloxy:
Skrivet av Fisse:

Du verkar ha rätt dålig koll på hur det ser ut i världen. F1 tävlingar innehåller en hel del välsvarvade kvinnokroppar vars enda syfte är att se vackra ut. Samma sak i superbike tävlingar osv. Vem håller paraplyer åt förarna om det regnar t.ex inte Asta 78 iaf. Streetracing finns i allra högsta grad i verkligheten. Du verkar dock tro att det ser ut i resten av världen som det gör i Sverige. Här är streetracing något som yrkas av amatörer och wannabes till 90%. I USA, Frankrike och Tyskland ser det helt annorlunda ut. Där även stora summor pengar är iblandade och vad brukar finnas runt testosteronstinna männ som kör feta bilar och det är pengar inblandade? Jo vackra kvinnor. Självklart ska där vara töser med i NFS det är en del av atmosfären som tidigare sagts.

Jag har aldrig påstått att det inte finns tjejer som har som jobb att se snygga ut på F1 tävlingar, dock ligger fokus på bilkörningen och inte tvärtom som det verkar göra här.

Streetracing på det här sättet finns inte i någon större skala någonstans, jag förstår inte varför du tror det. I allmänhet är streetracing bara en konstig pojkdröm som inte har någon plats i verkligheten. Det finns inga pengar i att ha en gatbil som man trimmat för 300 lök som ändå blir dragen av vilken dragster som helst. Visst finns det entusiaster som inte bryr sig om detta och kör på ändå men inte fan är det några pengar inblandade när det inte finns någon inkomst. Drifttävlingar finns väl till en viss nivå, men det kan omöjligt vara annat än en fluga och knappast så utbrett att man får några groupies.

Vadå focus ligger bara på tjejerna ? Ja det är väll klart att det gör det delvis, den första filmen är en trailer. Den är gjord för att visa snygga miljöer,bilar och tjejer för att sälja. Sen för det så är det inte så att spelet går ut på att köra runt och leta efter vackra brudar, det är juh bara mellanscenerna i spelet. I övrigt tycker jag nog att du är ute och cycklar vad det gäller att tjäna pengar på streetrace, i USA så går det nog dra in ett par årslöner i sponsorpengar. Och i Japan så kan man mer än väl försörja sig på det och få en och annan välsvarvad tös på köpet. Har en polare som bor i tokyo och drifting är galet stort där.

Inaktiv

Ja jag försökte erkänna att inom drifting är det inte omöjligt. I en trailer för en F1 tävling skulle det nog inte vara 50% hotpants rumpor.

1
Skriv svar