Hellgate: London-filmat

Robot
Medlem
Hellgate: London-filmat

Jag har precis kommit dit

Medlem

Lite långtråkig film, men vill ha speleet! ><.
Demot var juh fett med skoj imo, kändes verkligen Diabloigt, och ett diablo i 3ps/fps med sci-fi vibbar kan man juh inte tacka nej till. ^^

Inaktiv

fan vad miss ledande


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

jag har också precis kommit ditt:P
jag spelar betan hela tiden så länge servarna är öppna då , blir ett solklart köp för min del!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

körde betan och jaja. d2 känslan kom direkt tillbaka, med en gnutta painkiller faktist (:o?). Blir nog att jag börjar nöta det i alla fall. betan är kung även alla buggar.

Medlem

De visar ju inte det roligaste och häftigaste i videosnuttarna i alla fall..

Inaktiv

Vageln i ögat nere till vänster under hela klippet. Vad f*n tänkte dom när de gjorde den loggan?
Spelet verkar för övrigt floppa...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Yah, trodde jag också, innan jag provade det.
Men det jag inte har koll på är månadsavgiften, vad är det man får om man inte betalar den?
Jag har ingen lust att betala nån månads avgift, men i Diablo 2 var det juh mer eller mindre multiplayer som gjorde spelet, och så lär det juh vara här med..
Satte, får mån något multiplayer om man köper utan att betala månadsavgift?
Kan man köra lan så kan man juh lira med några polare över Hamachi om inte annat mest. \o/

Medlem
Skrivet av Mykee:

Yah, trodde jag också, innan jag provade det.
Men det jag inte har koll på är månadsavgiften, vad är det man får om man inte betalar den?
Jag har ingen lust att betala nån månads avgift, men i Diablo 2 var det juh mer eller mindre multiplayer som gjorde spelet, och så lär det juh vara här med..
Satte, får mån något multiplayer om man köper utan att betala månadsavgift?
Kan man köra lan så kan man juh lira med några polare över Hamachi om inte annat mest. \o/

Ja du får multiplayer ändå.
Betalar du månadsavgift får du vissa förmåner dock(större stash, kan göra fler karaktärer, kan skicka loot mellan dina karaktärer, hardcore mode etc), som man lätt klarar sig utan.

Betalar du månadsavgift får du också tillgång till mer innehåll som kommer att släppas(kvartalsvis har de sagt), tex nya klasser/områden.
Så det är väl anledningen till att man skulle välja att betala en liten avgift i sådana fall. Personligen kommer jag vänta med den avgiften tills de har släppt första content-patchen.
För som det verkar bli nu så kommer det inte vara värt en månadsavgift vid release, om de inte direkt släpper extra grejor förstås.

Sammanfattat alltså, du kan spela hela spelet online utan att betala avgift.
Blir för övrigt inget LAN vad jag hört.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Men det jag inte har koll på är månadsavgiften, vad är det man får om man inte betalar den?

http://www.hellgatelondon.com/underground
^^Skickade in Tips till FZ men de ansåg det tydligen inte värt en egen nyhet så.

Där är iaf listan, känns som att de mer bantar ner för non-subscribers för att få folk att betala än att ge subscribers nåt plus... Om nån förstår hur jag menar?

Inaktiv

Demot sög, tråkigaste skiten någonsin.
Betan var däremot mkt roligare även fast det led av GRYYMT mycket buggar.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

demot var extremet tråkigt.

Medlem

älskade demot trots buggarna, längtar tills spelet dimper ner i brevlådan!!

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Mykee:

Men det jag inte har koll på är månadsavgiften, vad är det man får om man inte betalar den?

http://www.hellgatelondon.com/underground
^^Skickade in Tips till FZ men de ansåg det tydligen inte värt en egen nyhet så.

Där är iaf listan, känns som att de mer bantar ner för non-subscribers för att få folk att betala än att ge subscribers nåt plus... Om nån förstår hur jag menar?

Aah, dankjo. :).

Förstår vad du menar, att dom snarare drar bort små delar ut spelet än lägger till till det som redan finns.. Typ som Hardcore mode etc, borde alla få ha! -tycker-.
Alltid kul att dra igång en Hardcore char i Dibbe 2 och kolla hur långt man orkar ta sig innan man råkar klanta sig. ^^

Men då kanske det är värt att förbeställa och köpa spelet iaf dådå, utan subscride, var rädd att man skulle gå miste om Multiplayer delen helt, vilket hade gjort spelet typ.. jätte mycket sämre. ><

Medlem

tycker fortfarnde att det är fruktansvärd bullshit att hardcore är för de som pejjar per månad endast.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

tycker fortfarnde att det är fruktansvärd bullshit att hardcore är för de som pejjar per månad endast.

lika bullshit som de som pejjar för WoW imo.
jag antar att för att Hellgate ska kunna hållas på större skala måste de in pengar på någotvis och då tycker jag det är då jävligt mycket bättre att ha månadskostnad på detta viset än att forcera det.

Medlem
Skrivet av snyft:

fan vad miss ledande

Aha! Är hon släkt med miss lyckad?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

*FNISS* särskrivning är djävulens påfund!

Inaktiv

Snuskigt skoj spel! Spelat igenom demot tre gånger med tre olika builds och har precis börjat testa betan. Reder de ut alla barnsjukdomar som alla onlinespel dras med så är det imo ett kommande storspel. Varför? För att det har ett spelsätt som smittar ala D2 och WoW. Mumma helt enkelt!


signatur

The world is not enough - the PC is!

1
Skriv svar