Uncharted: Drake's Fortune filmat

Robot
Medlem
Uncharted: Drake's Fortune filmat

Ser riktigt snyggt ut. Men en del av animationerna behöver de jobba lite mer på. Speciellt händerna - ser inte helt rätt ut när han tar upp boken och bläddrar i den.

Någon mer än jag som tyckte att det påminde mer än lite om Tomb Raider?

Flakmonkey
Skrivet av RazorShard:

Någon mer än jag som tyckte att det påminde mer än lite om Tomb Raider?

Det är du nog inte ^^ är ju rätt uppenbart. Fast det tar ju också inspiration från gears of war, som i sin tur är som kill switch, som i sin tur...... ja man kan ju hålla på i en evighet Hur som helst så ser det intressant ut, plattformsactionäventyr är roliga och jag gillar den lite mer "seriösa" framtoningen än den som finns i tomb raider.

Angående just animationerna så tror jag inte man ser det i den här filmen så mycket, men det som imponerar mest annars är alla smågrejjer... som när Drake rycker till vid en explosion eller när ett skott passerar hans huvud.

Medlem

Helt rätt, Animation är vad som behövs för att ett spel ska vara levande


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Kan tillägga att flertalet av klippen som de visar är 1år+.
Spelet ser bättre ut nuförtiden.

Medlem

Hm har inte spelat tomb raider men "svänga i rep/spinga mot väggen" alt "häng på konstiga kanter på 'naturliga?' stenar" animationerna ser ut att vara 100% snodda från prince of persia spelen. Skulle också vara bättre om man hade mer bilder på spelet och mindre på PR snubben. De bilder man fick se var inte utöver det vanliga...

Medlem

tyckte miljöerna såg ut som de i den nya kingkong filmen

Medlem

Great talk... men liksom, jag har sett betydligt bättre animationer än det där.

Medlem

sweet naughty dog! Hehe Crash bandicoot piskar Mario any day!

ptr
Medlem
Skrivet av ace84:

sweet naughty dog! Hehe Crash bandicoot piskar Mario any day!

eller så piskar de någon och något tillsammans ;););)

<---

KoP
Medlem
Skrivet av Urban_krull:

Helt rätt, Animation är vad som behövs för att ett spel ska vara levande

Eller: En bra story och bra kontroller..

Inaktiv

Såg fan ut att ha potential det där! Även om jag inte tycker att animationerna var så speciella som filmen försökte övertyga oss om.

1
Skriv svar