Resident Evil: Umbrella Chronicles filmat & fotat

Robot
Medlem
Resident Evil: Umbrella Chronicles filmat & fotat

Fyfan vill gärna veta vad som händer med Albert Wesker i RE5. I RE4 så såg man bara han för en kort stund på en liten sketen skärm.

Albert Wesker = stålmannen nu ffs

Medlem

Hur mycket story kommer de va i detta re spel? Har spelat, re1,2,3,code veronica,4...och 0. klarat ut dom, men måste man köpa sig ett wiii(uhh) för detta ? Det kan ju inte ens kallas ett re spel...ifall det är nån story som man borde veta om i spelet, det kanske kommer komma ut så man får läsa istället på internet?

Inaktiv

Nice go Wesker!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Hm... man kanske borde köpa de äldre spelen till GC och spela på Wiin tills detta kommer ut. Något särskilt i serien att kika efter eller att hålla sig extra långt ifrån?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

alla resident evil spelen är bra förutom nå spel som är liknande detta att man bara styr ett sikte en dålig spin off.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Hade jag inte införskaffat 360n för ca 2 månader sedan skulle jag kunnat tänka mig köpa detta.

Men så många bra spel till 360 gör att detta går bort.

Medlem

Varför kommer inte detta till PC??? Konstigt hur dom kan släppa RE 4 till pc och ha skit dåliga kontroller till det, det är lite förståeligt jämfört med det här... Här behöver du bara använda musen!

Jag ska banne mig vänta på en Wii emulator och skaffa det här! hahaha! Lätt värd.......väntan...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar