Konceptbilder från Talisman

Robot
Medlem
Konceptbilder från Talisman

Eftersom jag äger Talisman samt hela sex expansionsboxar ser jag med spänning fram emot att se vad det blir av det här.

Medlem

Ahhhhh, Talisman var ju fruktansvärt kul. Ser fram emot detta!

Medlem

köpte nyss Talisman igen och när jag såg att det skulle komma till ps3 och 360 samt pc blev xtremt glad.

hur skönt som helst att bara kunna spela en online match när man känner för det...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Eftersom jag äger Talisman samt hela sex expansionsboxar ser jag med spänning fram emot att se vad det blir av det här.

Sex expansioner??
Va fasen, jag har bara 3-4st. Orkar du lista vad alla dina expansioner heter?
Vore hyggligt.

Lite o.t men det gäller Talisman iaf.
När man slår ihjäl "mobs" så får man ju efter ett tag byta deras samlade hp eller str (kommer inte ihåg vilket) och lägga till en extra styka på sig själv.
Men om spelet drar ut på tiden så blir man ju extremt overpowered.
Hur löser man detta rent regelmässigt?
Eller är det jag som är helt blåst när det gäller att läsa reglerna?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av HoloDuke:

Eftersom jag äger Talisman samt hela sex expansionsboxar ser jag med spänning fram emot att se vad det blir av det här.

Sex expansioner??
Va fasen, jag har bara 3-4st. Orkar du lista vad alla dina expansioner heter?
Vore hyggligt.

Lite o.t men det gäller Talisman iaf.
När man slår ihjäl "mobs" så får man ju efter ett tag byta deras samlade hp eller str (kommer inte ihåg vilket) och lägga till en extra styka på sig själv.
Men om spelet drar ut på tiden så blir man ju extremt overpowered.
Hur löser man detta rent regelmässigt?
Eller är det jag som är helt blåst när det gäller att läsa reglerna?

Det är egentligen inget problem. Vid det läget måste ju någon ta sig in och vinna bara. Annars nämner expertregelboken en gräns på högst 12 extra styrkepoäng, men vi har aldrig sett någon anledning att spela med sådana begränsningar.

Medlem

Det var väldigt längesedan jag spelade Talisman men jag har fortfarande mardrömmar om besvärjelsen "Beslagta" ;D

Medlem

HOT DAMN!

Visste inte att dom höll på med en digital version av Talisman Riktigt King

Medlem
Skrivet av asker:

Det är egentligen inget problem. Vid det läget måste ju någon ta sig in och vinna bara. Annars nämner expertregelboken en gräns på högst 12 extra styrkepoäng, men vi har aldrig sett någon anledning att spela med sådana begränsningar.

Tack för det Asker.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

VAVAVAVAVA??!

Är detta ett skämt??

Oh jag älskar alla i hela världen just nu. Vilken jäkla nyhet.. har drömt om ett dataspel om Talisman länge nu. Tack FZ för nyheten.

Inaktiv

Talisman? Det var fan ett bra tag sen sist!


signatur

War never changes.

Medlem

De e sjukt bra detta spelet! iaf vad man minns haha 10år sen man spela sist.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

1
Skriv svar