CSI: Hard Evidence

Robot
CSI: Hard Evidence

Det är tillbaka till labbet när Telltale Games släpper sitt andra spel i CSI-serien. Mord och karaktärena från TV-serien utlovas samtidigt som vidrig grafik och ljud hindrar dig från att njuta av ett spel som annars kunde vara värdig en plats i din spelhylla.


Inaktiv
Testat - CSI: Hard Evidence

Funderar på att köpa Polis: Det Gula fallet, verkar mycket bättre. Kom ihåg när jag spelade det för ett antala år sedan, tror aldrig jag lyckades hitta mördaren.


signatur

It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets.
Voltaire

Inaktiv

Blir inget köp för min del iaf

Medlem

nej det blir det väl inte.. lirade någon av de gamla.. man får vara rejält hårdkokt csi-fan för att palla med detta spelet..

MFC
Medlem

detta är crap, syns redan på titeln.. om 10 år kommer alla att undra.. Vafan är CSI


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Skulle dock vara roligt om det någonsin kom en RIKTIGT bra äventyrs deckare.

En seriös deckare där du får lösa brottet hur du vill istället för att "unlocka" massa spår och där det även ingår massa relationer och diskussioner med världen... ungefär som ett RPG men du är en deckare.

Morse ftw.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av DarthZ:

En seriös deckare där du får lösa brottet hur du vill istället för att "unlocka" massa spår och där det även ingår massa relationer och diskussioner med världen... ungefär som ett RPG men du är en deckare.

Morse ftw.

I för sig omöjligt att få tag på, men prova Blade Runner spelet om du får tag på det. Är precis som du önskar och enligt mig, ett av de bästa spel någonsin.

1
Skriv svar