Soldier of Fortune: Pay Back förglott

Medlem

Haha fan va coolt! 1an körde man ju ett par år i LAN.. fast på videona så såg det ut som gravitationen inte var direkt bra med blodet.. kanske var slowmotion, men men.. här ska sprängas huvuden när det kommer ut


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Asgott detta måste man ju bara ha


signatur
Inaktiv
Skrivet av limpiz:

Känns som om det finns betydligt vettigare spel att lägga pengar på än att skjuta benen av terrorister.

Assassin's creed, Army of Two, Alan Wake och GTA 4 är antagligen inte lika hjärndött som SoF

Snälla var tysta eller läs fakta.. SOF3 kommer kosta 250-350 kronor, det är ett roligt litet spel.. Inte ett mästerverk som man måste punga ut 600-700 kronor för att lira....... Bha

Sen en sak till, Jag spelade inte sof 2 för blodet. Jag älskade multiplayer delen.. Där kunde man inte skjuta av lemmar men det var endå förbannat kul så sof är inte all about gore

Inaktiv
Skrivet av Rave:
Skrivet av limpiz:

Känns som om det finns betydligt vettigare spel att lägga pengar på än att skjuta benen av terrorister.

Assassin's creed, Army of Two, Alan Wake och GTA 4 är antagligen inte lika hjärndött som SoF

Snälla var tysta eller läs fakta.. SOF3 kommer kosta 250-350 kronor, det är ett roligt litet spel.. Inte ett mästerverk som man måste punga ut 600-700 kronor för att lira....... Bha

Sen en sak till, Jag spelade inte sof 2 för blodet. Jag älskade multiplayer delen.. Där kunde man inte skjuta av lemmar men det var endå förbannat kul så sof är inte all about gore

Är det inte det folk har gjort, läst fakta? Om man utgår från videos:arna de har släppt och den upphetsade IGN-preview:en.

Jag spelade också SoF2 online, och det var skoj, men det var ju en helt annan utvecklare.

Inaktiv

det jag menar är att man inte kan jämföra ett 6 års projekt som GTA IV med Sof3

Inaktiv

Jag hoppas detta blir kul. Personligen är jag inte mycket för rambo-spel, men just SOF-spelens dödsfysik och sätt som man kan döda folk på är unikt. Jag hade gärna sett mer av det i spel som t.ex. Brothers in Arms eller typ R6: Raven shield. Det hade förlängt livslängden på spelen. En lite mer personlig touch på dödandet.

Medlem

"Men man kommer inte spela som mullins.."
Men wtf?!?"#¤ ytterligare ett spel med gammal titel som inte har något med dom tidigare spelen att göra?!:s Men det är ju i en video som man ser ut som john? Vad tråkigt allt blev helt plötsligt!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

"Men man kommer inte spela som mullins.."
Men wtf?!?"#¤ ytterligare ett spel med gammal titel som inte har något med dom tidigare spelen att göra?!:s Men det är ju i en video som man ser ut som john? Vad tråkigt allt blev helt plötsligt!!

Eftersom han jobbar för röda korset nu så kanske han inte vill associeras längre...

---

Snacka om delade åsikter, vissa vill fet-ha andra fet-inte-ha, typ som HL2-Episode 2, alla vill ha, en vill inte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av LOLLY:

Jag spelar det fortfarande

Och kolla på dom nya filmerna... *drool*

http://media.video.ign.com/ev/av.html?dlURL=http://xbox360mov...

Najs med dubbla helautomatiska glocks
Huruvida detta spel blir bra eller ej, återstår att se, men imo så har de tappat lite av den där "riktiga" SOF känslan.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Vettiga spel ni jämför med killar, shit! Har ni ens spelat tidigare sof-spel eller?


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Rafner:
Skrivet av kitanii:

Seriöst, skaffa glasögon, ta en titt på spelet på gametrailers.com så ser du att det ser helt acceptabelt ut. Sedan när "ska" soldat-spel kännas realistiska? Jo, sedan dess att titlar med realism på konceptdokumenten dök upp, inget som säger att det måste vara det. SOF har aldrig varit realistiskt och kommer aldrig att vara då det enbart handlar om överdrivet våld. Sedan när skjuter man av kroppsdelar på folk med annat än kanoner på 50mm och uppåt?
Om du tycker det ser sämre ut än föregångaren kan du ju gå och suga på något. SOF är inte SOF utan överdrivet våld, vilket gör spelet, punkt.

Jag har kollat in flertalet gameplay-filmer från spelet nu och jag har aldrig varit mer övertygad om att detta är ren skräp på högsta nivå. Actionsekvernserna ser exakt ut som gamla FPS från början av 2000-talet. Spring rätt på fienden och bara kötta, inga krussiduller. Som jag sa förut, CoD har iaf intesiviteten.

Och blodet, det är ju tamefan det fulaste jag har sett, är det meningen att det ska vara komiskt? På Braindead-nivå? Killen skjuter ju bort lemmar med 2-3 skott från en jävla Uzi och dylikt.

Gud så sämst. Men för all del, spela på. Jag håller mig dig Half-Life, BioShock, Halo och andra FPS med lite klass...

Gör du det.

Inaktiv

SoF2 Mp rankar jag som ett av top5 spel, jag rankar QuakeIII som nummer 1 så jag antar det säger nåt om vilken sorts spel jag gillar... nämligen spel med bra gameplay.

CoDv hade bra gameplay i början tills dom tog bort det roliga, vilket gjorde att jag började med SoF2. Så otrolig underbar känsla i sof2, underbara vapen och underbar engine.

Jag tror dock inte att sof3 kommer toppa sof2 i MP, jag gillar häller inte dom här video snuttarna, känns konstigt på nåt sätt, och det jag har sett av SP så värkar ju AI vara tok dumma och ha 0 aim. fasen 4 AI står ju vid killen i snutten och han får ju nästan ingen skada.

Nej, jag ropar inte hurra för detta, och jag som har väntat så länge på sof3. Dock kan ju det färdiga resultatet vara totalt annorlunda.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem

Jag tror de kör "God mode" i såna här filmer. Det är nog mer för att visa upp lite hur vapnen och sånt funkar.
Förresten tycker jag det verkar ganska verkligt med blod effekterna. Jag menar, hur vet ni hur det ser ut när någon blir skjuten i verkligheten? Var ni där och såg det själv eller jämnför ni med andra spel, som battlefield 2 där det inte skulle finnas något blod ens om man skulle karva upp en person och hänga upp den för att torka?

Medlem
Skrivet av Rave:

Snälla var tysta eller läs fakta.. SOF3 kommer kosta 250-350 kronor, det är ett roligt litet spel.. Inte ett mästerverk som man måste punga ut 600-700 kronor för att lira....... Bha

Vad håller du på med? Läs fakta, inget pc-spel kostar 600kr

Medlem

Nej, 599 kr kan pc-spel kosta, men aldrig 699 kr.

Medlem

Bästa spelet sedah HLF2-serien och Crysis om man har 20 minuter över och bara vill panga en liten stund.

Spelet startar otroligt snabbt efter att du klickat på genvägen. Lätta uppdrag och halvsvåra fiender som dränks i blod, vad mer kan man begära för en stunds avkoppling.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar