Xbox 360-demo av Guitar Hero III hos FZ

Medlem

Funkar även klockrent på en vanlig CD-R om man inte känner för att slösa en DVD.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

funkar att bränna i nero med vanlig CD-R skiva. Bara lägga i skivan och välja i demo listan.

emp
Medlem

Funkade bra att bränna, inte så upphetsande att spela med dosa dock. Var dock tvungen att kolla hur det såg ut och att bilden/ljudet var synkat (vet att det går att korrigera).

Inaktiv
Skrivet av Jewek:

Så Dåligt!!!!! man vill ju inte bräna en DVD bara för ett litet demo som man ska testa!! måste gå till stan å köpa en DVD skiva

Bränn på en vanlig CD då, snälla läs lite.

Skrivet av Boomer:

Tja, min elgitarr går inte att koppla in till mitt xbox. :/

Vad ska du ha en elgitarr i Xboxen för? Man har en speciell gitarr för GH.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Å fy fan fan, jag testade min gittar med gh3 idag och jag blev verkligen överaskad av deras låtval. Positivt att de gav oss några av de gamla som vi ville ha

Medlem

hehehe, detta var kul ! började försiktigt på lättaste och med en låt jag känner väl (Scorpions)...efter en Bacardi eller två fick jag 96% rätt..nåt 85 noter i rad rätt ...men det blir svårt snabbt...


signatur

Make a hole !

Medlem

Yeah, även fast det är en helt ny utvecklare av spelet så har de lyckats bibehålla det som är "guitar hero" i grund och botten. Sen att låtlistan kommer bli den bästa hittills gråter man ju inte direkt blod över heller

Ser starkt fram emot detta när det landar i butik om en månad, samt den nya trådlösa gitarren som man kan köpa!

Undra vart på listan Tenacious D - The Metal ligger, var grymt kul på Expert men klarade den första gången jag testade så vart ju inte direkt supersvår.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Nån som kan säga nåt bra bränningsprogram. provade med easy cd creator men det stod bara mixed cd eller nåt sånt. programet måste vara free så att säga

Medlem

Tankat hem ison, brände ut den via nero på en dvd, händer inget när jag trycker i skivan. Eller hittar inget i "demolistan?" i boxen?

Medlem

Tankade brände med easy cd creator. sen stoppde jag in skivan och det fanns inget gh3 demo vid demona och på där det står vilken skiva som är i står det mixed media disc. bör jag använda nero eller och isåfall finns det nån grattis version

Medlem
Skrivet av Mac gyver 93:

Tankade brände med easy cd creator. sen stoppde jag in skivan och det fanns inget gh3 demo vid demona och på där det står vilken skiva som är i står det mixed media disc. bör jag använda nero eller och isåfall finns det nån grattis version

Du kan testa ImageBurn, gratis litet kanonprogram, funkade fint för mig...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Kan jag använda min gitarr från ps2 till att spela demot på xbox360? Har en addapter som jag köpte på game med usb utag. Använder den till Guitar Zero på datorn 8)

Medlem

Jag använde DVD Decrypter för att bränna ison, funkade kanon!

Snake93: Tvivlar på det men vem vet, plugga in skiten i 360n och se om du kan använda den som en vanlig kontroll, ifall de funkar så great success, om inte, nej


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

PUNK ROCK TRIED TO KILL THE METAL! BUT THEY FAILED, AS THEY WERE SMITE TO THE GROUND!!

lol, synd att dom inte släppt en PC verision än =(

Inaktiv

Det funkade inte Det är lite tråkigt utan gitarr och särskilt när LB knappen har gått sönder

soi
Medlem

Osis att min masking är sönder så den inte kan läsa några skivor...

Medlem

Är det bara jag som får Mixed Media

Inaktiv

Jonas: Du ska sätta i skivan och när det står "Mixed Media" så trycker du på demos och där ska demot dyka upp

Medlem
Skrivet av Snake93:

Jonas: Du ska sätta i skivan och när det står "Mixed Media" så trycker du på demos och där ska demot dyka upp

HAHAH. Jag äger mig själv

Tack för tipset

12
Skriv svar