Gears of War klart för pc

Robot
Medlem
Gears of War klart för pc

Jag väntar fortfarande på att det svenska försvaret ska förse hela sin arsenal av Automat Karbin 5 med motorsågsbajonett.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

Härligt, det ska bli kul att änteligen sätta tänderna i detta lir.. man har ju hört så mycket gott om det. Roligt att de är klara i "tid" hela 3 veckor kvar till butikspremiär trots allt. Och ja, motorsågsbajonetten lär bli en favorit!

Medlem

Filmen har visats på fz förut!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Jh
Medlem

Mysigt.. synd bara att burken inte klarar av att driva det där..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

ptr
Medlem

haha blev inte så imponerad av den här rullen tills jag såg motorsågsbajonetten den ägde haha.

Medlem

Vista och Dx10 only eller?

Medlem

Någon som vet om det kommer komma något demo?

Medlem

Curb Stomp ftw, den ultimata förnedringen i online spel


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

dumskallar som visar upp pc-version med gamepad-gameplay, uuusch

Medlem
Skrivet av Katana:

dumskallar som visar upp pc-version med gamepad-gameplay, uuusch

+1


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

dom visar upp nya banor o.s.v på vad som verkar vara en 360 build, undrar om det kommer att komma till 360 också dom extra banorna.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Katana:

dumskallar som visar upp pc-version med gamepad-gameplay, uuusch

Mm. Cliffy B från Epic har till och med sagt att han föredrar att spela Pc versionen med gamepad. Det är fan illa.

Medlem

Vad mörkt det var...

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Vad mörkt det var...

ja det var ju ruskigt mörkt.. man ser ju knappt.. och om de lirade med gamepad är det ju hädelse... riktiga spel liras med mus och tangentbord.

Medlem

Ge mig!

Fast ingen jävla värdelös portning :/

Medlem
Skrivet av Heavy:

Vista och Dx10 only eller?

Nope, dx9 och xp funkar perfa.

Medlem

ja hade ni spelat det på 360 så visste ni att det är mörkt och lite kusligt då man aldrig vet vad som kommer fram men ett roligt spel som fan har dock ej klarat det ännu på 360 det är tiktigt svårt på sina ställen.

har inget emot att lira med game pad inte mus+tgb heller så ja skiter i vilket jag klarar båda lika bra

men fan vad skoj det ska bli och jämföra de olika versionerna

Medlem

Har nyligen dammat av Gears of War till Xbox 360 och jag tror fan att jag måste skaffa det till PC endast för att spela igenom de nya banorna!

Medlem

Man ser så sjukt mkt mer "effektiv" ut med mus och tangentbord. Det blir lite mer action på pc ser det ut som...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Det där var ju inte spelat med mus och tangentbord.

skulle man spela med mus+tangent bord skulle man ju inte behöve "zooma siktet" som eller ta skydd som man gör när man kör med gamepad, nej jag tror GOW blir ett gamepad spel till PC och ms har säkert nå kort med i leken att spelet kommer promota 360-kontrollerna eftersom dom funkar till PC också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Asså, inget 360spel som är konverterat till PC är/kommer att vara dx10, 360n kör dx9 och att konvertera det till dx10 är bara dumt, halo 2 är dx10 för att de vill sälja vista, inte för att 360n är dx10.
Det är samma dumheter som folk på ubis forum som tror att splinter cell conviction kommer att vara dx10.
just det, ubi kommer säkert punga ut för 2 olika versioner av samma spel i onödan, not.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Ge mig!

Fast ingen jävla värdelös portning :/

Skulle skratta om det bara var en vanlig sketportning eftersom de har arbetat på det i 6 månader i alla fall.

Skrivet av Molotov:

Det där var ju inte spelat med mus och tangentbord.

skulle man spela med mus+tangent bord skulle man ju inte behöve "zooma siktet" som eller ta skydd som man gör när man kör med gamepad, nej jag tror GOW blir ett gamepad spel till PC och ms har säkert nå kort med i leken att spelet kommer promota 360-kontrollerna eftersom dom funkar till PC också.

Du tror alltså inte att man kan spela med mus och tangentbord i PCversionen? Jaha och varför portar man då? Det är ju som att säga att man portar ett PCspel till 360n och säga åt köparna att använda mus och tangentbord.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

nog kommer man säkert kunna köra med mus och tangentbord men frågan är om det kommer vara nå roligt, gow är inte nå FPS precis som man ska springa och skuta ondingar hur som hellst utan var mer att man ska bli pinnad och sitta å ta skydd osv.

nu pratar jag om SP, MP har jag inte spelat många minuter.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

GoW är otroligt mycket bättre än samtliga Halo spel imo.
Alla vekar tycka att Halo är så sjukt bra men jag tycker att det hur enformigt som helst, storyn är ok. Men inte mer, plus att Halo inte är sådär jättekul att spela (nu pratar jag om SP).

Medlem

Har lirat det som en tok från dagen det släpptes och lirar det fortfarande var och varannan dag men jag känner inte nått sug efter pc versionen. Jag tycker det inte känns som ett spel man lirar på datorn men ah jag ska köpa det iaf och se jag kan ju ha fel men det kommer knappast rubba spelets storhet på 360

1
Skriv svar