Speltoppen vecka 41

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 41

pc-listan har sett likadan ut i 13 år nu :<

Inaktiv

HAHA BF2 ligger på 6:e plats under tiden ETQW inte ens är med på top 10

Medlem

Kul att se att PS2 faktiskt fortfarande mäter sig med de nya konsollerna.

Medlem

Någon måste skämta, och den senaste som försökte lura mig har knäskålar av plast idag. Det första spelet som har något med krig att göra kommer först på plats 10. Jag mår illa av det svenska folket.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Inaktiv

Baseras detta på försäljning? Isf är det ganska sjukt.

Är du förvånad sarge? Det är tyvärr inte jag.

Medlem
Skrivet av Sarge:

Någon måste skämta, och den senaste som försökte lura mig har knäskålar av plast idag. Det första spelet som har något med krig att göra kommer först på plats 10. Jag mår illa av det svenska folket.

Fel plats 3 har något med krig att göra. Hur fan kan cs vara kvar allvarligt??


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

HAHA BF2 ligger på 6:e plats under tiden ETQW inte ens är med på top 10

rolmao


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av Sarge:

Någon måste skämta, och den senaste som försökte lura mig har knäskålar av plast idag. Det första spelet som har något med krig att göra kommer först på plats 10. Jag mår illa av det svenska folket.

Fel plats 3 har något med krig att göra. Hur fan kan cs vara kvar allvarligt??

Krig? Du menar leksaksgubbarna med vapen som låter som ekorrar? Du måste skämta. Det är inte krig, utan barnserie i interaktiv form.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

och wow forsätter toppa försäljningen det är ganska ghey

Inaktiv

Vad händer med försäljningen utav Ps3 då? Verkar inte gå så rackarns bra.

1
Skriv svar