Coheed & Cambria i Rock Band

Robot
Medlem
Coheed & Cambria i Rock Band

fy fan vad rockband kommer att floppa, finns det något så irriterande som att ha någon som sjunger falskt bredvid en.

vem som hälst kan lära sig att spela på en plast guitarr, men inte alla kan sjunga.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Haha detta måste vara den mest partiska nyhet jag nånsin sett på fz.

Yay, proggressiv pop-punk åt folket.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Perequin:

Haha detta måste vara den mest partiska nyhet jag nånsin sett på fz.

Haha, ska jag skriva en partisk nyhet av alla tusen så är det om Coheed


signatur
Medlem

Undrar hur många som verkligen kommer dra nytta av den där karaoke-delen.. Känns som om det förstör så mycket av vad konceptet ska vara.
Låten var helt okej för övrigt.. måste dra ned nån platta för att se om de håller.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Yey! Coheed & Cambria är ju så sjukt bra! Sitter och lyssnar på dem just nu faktiskt och nej det är inte för att det var i nyheten. Haha! Nu såg jag ju att det var Welcome Home som låten var också den är ju riktigt bra!

Skrivet av SorbP:

fy fan vad rockband kommer att floppa, finns det något så irriterande som att ha någon som sjunger falskt bredvid en.

vem som hälst kan lära sig att spela på en plast guitarr, men inte alla kan sjunga.

Jo, men om du någonsin har kollat på några trailers om spelet eller kanske läst ngt på nätet så skulle du veta att man inte behöver alla instrumenten, alltså behöver du inte köpa en mick så slipper du höra dig själv sjunga som, ja jag vet inte riktigt. Själv tycker jag det bara är roligt att höra folk sjunga falskt (om det inte är artister mitt i en konsert då blir jag bara sur).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Tycker den kunde vart med i Guitar Hero 3 istället...

1
Skriv svar