Peter Dille pratar PS3

Robot
ptr
Medlem
Peter Dille pratar PS3

spännande nu släpp den vita här i europa för bövelen

Inaktiv

varför vill folk ha en vit konsol
?
svart är mycke snyggare + att är det vit så blir den rätt så ful när den är smutsig eller fått någon törn av något som färgat av sig.

Medlem

vore ju bra med en länk så man kan få läsa interjuven

ptr
Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

varför vill folk ha en vit konsol
?
svart är mycke snyggare + att är det vit så blir den rätt så ful när den är smutsig eller fått någon törn av något som färgat av sig.

Mitt Wii håller sig väldigt rent och fint tycker jag.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

varför vill folk ha en vit konsol
?
svart är mycke snyggare + att är det vit så blir den rätt så ful när den är smutsig eller fått någon törn av något som färgat av sig.

Vit ser ju absolut inte smutsigt ut. Damm syns bland annat inte, vilket gör att man inte behöver bry sig om det tex.

Inaktiv

har startat en omröstning om vilken färg folk gillar mest.
så rösta på

Medlem

löjligt, först var det inte en kostnads fråga det var "Spelare bryr sig inte, dom använder inte den funktionen" Nu är det "Det kostar för mycket" Jaha? Visst folk vill ha den billigare, men för bövelen ta inte bort den andra då? Hoppas den vita eller den svarta 80gigs släpps i sverige med PS2 kompatibillitet.

Löjligt av sony att dela upp ps3 i så många olika verisioner, blir bara jobbigare för dom senare. Hur många olika finns det nu? 3? 4?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Vafan hållar tillverkarna på med igentligen, de leker lite för mycket med både användares tålamod och plånböcker.

Inaktiv

Enda anledningen för mig att köpa en ps3 är ju bakåtkompabiliteten så jag kan lira gow I& II.

Inaktiv
Skrivet av Nameless_Maggot:

Enda anledningen för mig att köpa en ps3 är ju bakåtkompabiliteten så jag kan lira gow I& II.

ja det kan du ju glömma nu om du köper den billiga ps3 an.
för där kan du ju inte köra ps2 spel.

eller är dom spelen du nämner ps1 spel ?

1
Skriv svar