Mass Effects röstskådespelare tillkännagivna

Robot
Mass Effects röstskådespelare tillkännagivna
Medlem
Mass Effects röstskådespelare tillkännagivna

ooh, Deanna Troi


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Tråkigt att hennes karaktär måste se så... Ja, jag har inget bra adjektiv.

Medlem

Nice nice , lär nog göra 360 folket glada iaf.
I sånna här tider känns de surt o inte äga någon längre.

Inaktiv

Skön förklaring Seth Green hade, ..."is pretty much of a bad ass"


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Sweet! Diggar alla fyra skådisarna, lite kult över allihopa:) Känns bittert att se fröken "Troi" så här mycket äldre dock...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Går inte förklara hur mycket jag längtar efter detta spel!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Alla verkar känna igen tjejen.. Kan någon upplysa mig vad hon varit med i förut?

Medlem
Skrivet av Rave:

Alla verkar känna igen tjejen.. Kan någon upplysa mig vad hon varit med i förut?

Marina Sirtis spelade Counselor Deanna Troi i 7 år för serien Star Trek : The Next Generation. Och några avsnitt på dens spinoff serier. Alla trekkies här suktar

Medlem
Skrivet av Kaan:
Skrivet av Rave:

Alla verkar känna igen tjejen.. Kan någon upplysa mig vad hon varit med i förut?

Marina Sirtis spelade Counselor Deanna Troi i 7 år för serien Star Trek : The Next Generation. Och några avsnitt på dens spinoff serier. Alla trekkies här suktar

Hehe... Älskar alla trek serier, men har aldrig förstått den där "Deanna Troi" förälskelsen som många trekkies har??? Gillar Troi´s karaktär, men inte på det sättet!!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

Lance Henriksen ftw.

Medlem

King från plutonen ffs !

Inaktiv

seth green,
är det han som är med i austin powers som sonen till mr evil eller vad han nu hette i filmerna ?

1
Skriv svar