Assassin's Creed-film: Montferrat Walkthrough

Robot
Medlem
Assassin's Creed-film: Montferrat Walkthrough

Fan jag MÅSTE skaffa mig en PS3!

Medlem

lätt att jag skaffar det här spelet till min 360...

Medlem

spana in benen på snubben som just blev dödad vid 4:43

Inaktiv

är det autoaim på kastknivarna? Känns lite tråkigt isåfall


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

GEEEEE MEEEEEEJ SPEEEEEELEEEEEEET!!!!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium

Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

emp
Medlem

Ser lovande ut.

För övrigt vill jag ha ljudböcker med Jade~~~

Vila i frid

Tycker slagsmålen ser allt för taskiga ut. Men men.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Tycker slagsmålen ser allt för taskiga ut. Men men.

Tsk, man spelar ju för o mörda, sen kutar man som fan


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av oRRen:

Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium

Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!

haha, ja, hur fan lyckas han hoppa från sådana plattformar egentligen?

ser som sagt roligt ut, väldigt roligt. önskar nästan att jag hade en ps3a.

emp
Medlem
Skrivet av moberg:
Skrivet av oRRen:

Jaha, det var ju mer "one man army" än sneaking. Trist. Att karaktären kan hoppa från plattformar som är fritt upphängda från rep, är också ett fysiskt mysterium

Jävligt skojigt ser det iaf ut. En Thief-fanatikers våtaste rooftopdrömmar går i uppfyllelse!

haha, ja, hur fan lyckas han hoppa från sådana plattformar egentligen?

ser som sagt roligt ut, väldigt roligt. önskar nästan att jag hade en ps3a.

Han är ju en lönnmördare, han lyder inte under fysikens lagar.

Medlem

Platformen gungade inte när han landade heller så den är inte del av fysikmotorn överhuvudtaget.

Fighten med massa fiender såg lite tråkig ut, borde liksom ha dött där annars försvinner ju lite av lönnmördar känslan om man bara kan hoppa ner bland 10 pers och slå ihjäl dom. Samt vakterna på taket borde ju se om man springer runt och dödar folk där. Eller så har dom väldigt kort line of sight vilket vore tråkigt. Men damn vill ha <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av the_maxx:

Tycker slagsmålen ser allt för taskiga ut. Men men.

Tsk, man spelar ju för o mörda, sen kutar man som fan

Ha! Din fegis, själv kommer man vara one man army.
Från att vara ointressant till att rätt så ok kan man säga om detta...

Älskar de interaktiva mellan sekvenserna där man kan fortsätta att röra sig.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Själv hade man väl sparat en kastkniv till sista killen eller stalkat han runt borgen tills man fick en bra möjlighet. Känns som att man nu hoppar ner där ska man illa kvick klättra upp igen och fly. Inte slå ner 100 pers, blir att lira på svåraste så man inte kan göra sånt ;). När ska nya Splintercell komma ut föresten?

Medlem

Kommer bli skitkul. Enda som oroar lite är om hur twisten på spelet är. Gillar inte riktigt det där att bilden hoppar till lite då o då. Börjar ana oråd...


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

(Ledsen, men någon i tråden måste.)

Ahhh... Jade :heart:

Medlem
Skrivet av emp:

Ser lovande ut.

För övrigt vill jag ha ljudböcker med Jade~~~

ja hon låter så het som hon ser ut... visst har det sällan varit med en person så mkt i hypningen av ett spel som jade... men vi vet väl alla varför...

skönt att slippa höra en målbrottsbräkande kille gå igenom spelet iaf.

Medlem
Skrivet av Bazil:

(Ledsen, men någon i tråden måste.)

Ahhh... Jade :heart:

Jag hade tänkt, men rädslan av att bli påkommen av sambon skrämde bort mig.

Men gud vad jag håller med... ahh....


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Det enda jag inte gillade var när de slogs mot vakterna i slutet, jag tycker de gjort honom för kraftig. Han borde inte kunna slåss mot 10 vakter samtidigt, vissa vakter står bara där och hejar på vilket jag tycker ser ganska absurdt ut. De borde alla attackera samtidigt så att om man slåss mot mer än 2 samtidigt så blir det väldigt svårt att hinna med att skydda sig.

Medlem
Skrivet av CallmeSim:

Kommer bli skitkul. Enda som oroar lite är om hur twisten på spelet är. Gillar inte riktigt det där att bilden hoppar till lite då o då. Börjar ana oråd...

Det är ju en av de coola grejerna, hehe. Att de tar lite risker. Ska bli väldans spännande att se vart man hamnar i uppföljarna.

De som klagar på fajtingen.. vaaaaaoooo? Den är ju skitsnygg. Man kan använda andra som mänskliga sköldar, tackla dem och svärden möts verkligen. Inte bara vanlig button-mashing, där gubbarna står och matar på och där det bara är en massa matematik i bakgrunden.

Jade. Lite småjobbig röst. Hon har ett sånt där knorr på rösten som Brittan har. Kan ju ha lite att göra med den vassa diskanten, vad vet jag? Fast söt är hon. Snacka om att alla gamergrabbar blir till sig så fort nåt enda kvinnfolk visar sig engagerad i spelvärlden. Hade man sett henne i vilket annat sammanhang som helst så hade man inte brytt sig.

Medlem

usch, jag ville inte bli spoilad så jag kollade inte klart...

har hört ryktas att spelet är försenat till xbox pga problem att få plats på 1DVD, är det så?

varför kan de inte lägga spelet på 2 diskar och kräva hd bara?

Medlem

finns det nått exakt datum för november? såg sjukt roligt ut att spela!

Medlem

[quote=Schtraider]

Skrivet av CallmeSim:

Jade. Lite småjobbig röst. Hon har ett sånt där knorr på rösten som Brittan har. Kan ju ha lite att göra med den vassa diskanten, vad vet jag? Fast söt är hon. Snacka om att alla gamergrabbar blir till sig så fort nåt enda kvinnfolk visar sig engagerad i spelvärlden. Hade man sett henne i vilket annat sammanhang som helst så hade man inte brytt sig.

hehe kan så vara... men alltid trevligt med kvinnfolk som delar ens intressen... min sambo är ju inte direkt intresserad av att lira xbox :\

Inaktiv

Det var faktist inte mycket spoilers Silentzio. De visade bara ett sätt att lösa uppdraget och de visade ingenting av den stora "twisten". Även om jag tycker att när de spelar generellt sett så har de gjort faktumet att det kommer en twist alldeles för tydligt, skulle vart mycket coolare om de varit med subtila så att när man vet vad twisten är så tänker man "jahaaa, det var därför x var y".

Medlem
Skrivet av snyft:

är det autoaim på kastknivarna? Känns lite tråkigt isåfall

Japp det mesta grejer som du gör är auto, du autohoppar också.. antar att om du springer i full fart så kommer du autohoppa över saker, går du sakta så kan du klättra ner eller stå kvar vid en kant.

Just kontrollerna är jag lite orolig för, allt SER otroligt roligt ut, men sen hur det är inlevelsemässigt/kontrollermässigt är svårt att säga.. jag är inget större fan av auto-jump i andra spel (te.x i Zelda)...


signatur
Medlem

Klart GOTY.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Mitt intryck från den här är typ samma som när jag såg en genomgång av spelet första gången för något år sedan. Att det äntligen finns lite folkmassor att gömma sig i och knuffa runt är något jag längtat efter och klättringssystemet är skitnajs.

Resten däremot är inte min stil. Känns inte riktigt rätt när allt sker i värsta öppenheten. Att bli upptäckt i Thief eller Hitman kändes alltid som ett misslyckande, men här verkar det fortfarande vara det största nöje man kan få ut av spelet. Eller åtminstone det som alla videos verkar fokusera på. Ingen ser när man klättrar uppför en vägg i en gränd som ligger bara ett par meter från en stor gata (inte på så vis att gatan eller massorna inte längre är i syne), ingen ser att en vakt på ett tak huggs ner eller en vitklädd man springer och löper längs taken i fullt dagsljus.

Det känns verkligen inte som att samma stämning kommer att uppstå som ifall man hade infiltrerat en stor borg under nattetid för att på något vis döda en högt uppsatt person - vare sig det vore via att hugga honom i sömnen, plantera en giftspindel i nästa dags kläder, förgifta kvällsvinet som en tjänare kommer med eller liknande. Kalla mig Thief-nostalgisk, men det känns och kommer alltid att kännas mer logisk att sköta såna saker under natten och inte inför folksamlingar som dessutom bör kunna lära sig känna igen ens kläder eller ansikte :/

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Kalla mig Thief-nostalgisk, men det känns och kommer alltid att kännas mer logisk att sköta såna saker under natten och inte inför folksamlingar som dessutom bör kunna lära sig känna igen ens kläder eller ansikte :/

men tänk vilken skräck du sätter i byn där, sku det finnas dagstidningar sku rubriken va "DÖDAD MITT PÅ LJUSA DAGEN"

Inaktiv

Soldaterna i slottet var alldeles för inmobila, såg fruktansvärt ut. Resten verkar bra.

123
Skriv svar