Hitta rätt med FZ:s nya sökning

Robot
Hitta rätt med FZ:s nya sökning
Medlem
Hitta rätt med FZ:s nya sökning

Kul den nya funkar mycket bättre

Medlem

fan ni blir bara bättre å bättre hela tiden

Inaktiv

Tummen upp, jätte upp!

Medlem

Det där med att en bild på boxen visas var riktigt nice! Inte sett det tidigare.

Medlem

Fixa så att när man söker på exempelvis "Street Fighter 4" så letar den efter "Street Fighter IV" också samt att det vore fint om förkortningar fanns med i sökningen på spel.

Sen är det störande att texten man skrivigt in i sökrutan försvinner när man trycker en andra gång.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

När fixar ni så att man automagiskt kan lägga till den som en sökmotor i firefox? Jag hittar bara alla de gamla här ...

[edit]och för er som inte kan vänta ... här är en fungerande kod tills dom fixar en riktig. notera dock att jag inte är någon programmerare, så det här är väl mer att räkna som ett fulhack, gissar jag. men den fungerar i varje fall

Redigerat av administratör: Kodblock borttaget. Vi ordnar en riktig sökplugin i stället.


signatur
Medlem

hur lägger man till den då?

Antikvitet

Nu finns det en riktig openSearch-plugin. Har du FF märker du det genom att det för ikonen på browserns sökruta finns en ikon för FZ.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Nice!
Så grymt o se hur mycket FZ utvecklats under åren.
Bra jobbat gubbs keep it up lixom

Medlem
Skrivet av John:

Nu finns det en riktig openSearch-plugin. Har du FF märker du det genom att det för ikonen på browserns sökruta finns en ikon för FZ.

Smutt!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

eller ås bara högerklickar man på sökrutan och tar lägg till nyckelord/keyword så tar såklart fz.

Sen kan bara skriva fz vadmansöker i adressfältet. Win.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

FZ, smidigare än färdigskuren sallad.

Nä men jag gillar nog den tidigare sökfunktionen mer, vill mycket hellre ha 1 korrekt resultat än tusen relaterade.

1
Skriv svar