Hellgate London-demo släppt

Robot
Medlem
Hellgate London-demo släppt

hehe, ingen nyhet om demot, skickar tipset och den är uppe

Minimum System Requirements:

1. OS: Windows XP with SP2 or Windows Vista
2. CPU: 1.8 GHz or faster (2.4 GHz for Vista)
3. RAM: 1 GB (2GB for Vista) or more
4. Disc Drive: DVD drive
5. Hard Drive: 7.0 GB or more free space
6. Video Device: Directx 9.0c/10 compatible
7. Sound: DirectX 9.0c/10 compatible
8. Input: Compatible Keyboard and mouse

för dom som undrar

Medlem

Åhh tack har laddat det i hur länge som helst nu från annan site... dl hastigheten sjönk rätt fort där..men FZ kan man räkna med


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

tack för sys infon ..ska ladda ner och checka in spelet är lite intresserad men lite skeptisk när man hört all negativ kritik runt det

bra att man kan få en egen uppfattning nu


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

wtf 0 seeds ? :<

Medlem

Nån som testat än?? Är också skeptisk mot det här spelet, nu kan man få testa själv men innan man fått det nedladdat och installerat skulle det vara trevligt om nån har testat??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

efter att ha sett de förrenderade trailerrullarna förut så blev man ju mäkta imponerad, men intresset svalnade när man såg nån gameplayfilm från nån tidig alphaversion.. men måste säga att demot känns lika intressant (när man spelar det dvs) som alpha-gameplayet. känns.. budget... känns.. stelt..

Medlem

laddar ner med 2 Mb /s upploadar med 11 Mb /s ...

Medlem

Blev riktigt besviken på betan... får hoppas att de lyckats fixa till lite nudå

Medlem

Helt okej spel. Varit med i Betan ett tag och måste säga att det är helt ok spel. Är ju en diablo klon på gott och ont och ska inte förvänta sig nåt Baldur's Gate 2. Betan är fortfarande rätt buggid dock så får se hur det blir i full versionen.

Medlem

Jag tipsade för 2 timmar sen typ. Rätt snabbt jobbat.

Men inget tipstack som vanligt. :/

Medlem

vilket sammanträffande 2 sek efter jag klickade på att ladda ner så kom jag med i betan


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Samma här Piggez!

Medlem

Har det här någon likhet med Diablo2 vad gäller items? Det var de som fick mig att bli beroende av det. Jag bara fortsatte döda monster i hoppet om att det skulle klinga till och en guldig hydra bow ligger på marken (hände mig aldrig dock). Om det finns unika och set items i det här spelet så är det garanterat beroendeframkallande.

Medlem
Skrivet av Kustartilleriet:

Samma här Piggez!

dom kanske bara släppte in alla i betan när dom insåg att dom glömde MP delen i demot


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Skrivet av PiGGeZ:
Skrivet av Kustartilleriet:

Samma här Piggez!

dom kanske bara släppte in alla i betan när dom insåg att dom glömde MP delen i demot

Vänta här nu? Är det ingen mutliplayer del i demot? Blä

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:

vilket sammanträffande 2 sek efter jag klickade på att ladda ner så kom jag med i betan

Haha, precis samma sak hände mig Fan vad löjligt... Nån som vet om det är någon skillnad på demot och betan? Tillgång till mer i betan kanske?

EDIT: Aha, ingen MP i demot? Nån som kan konfirmera?


signatur
Medlem

Inget mp i demot samt att jag vette fan om det buggat för mig men jag kan inte komma till nästa station. Är det inte buggat så är demot suprt kort.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

e bara SP i demot, plus att betan e 4.2 gb och demot e 1.42

så det borde vara skillnad


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Jo jag kom också in i betan medans jag laddade ner demot.
Betan innehåller väll alla 6 klasser skulle jag tro samt alla områden. vilket inte demot gör..

Medlem

helt ärligt, vilket skräp... undrar va fan de har gjort under utvecklingstiden... jaja, vi kan ju fast slå nu att det var inte blizzards bättre hälft som lämnade företaget och började med detta.

Inaktiv

orkar inte ens ge liret en chans...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Jag laddar ner det från deras hemsida konstant 257 kib/s
jag är nöjd eftersom mitt adsl inte tar mycket mer.
Ärligt talat så är jag åxå lite tveksam till spelet sen jag började med betan, men men har man följt spelet sen den första concept bilden till spelt kom ut på deras hemsida så för man ju ge det en chans


signatur

centurion 534,msi k9n neo,2gb ram,gforce 8600 GT,amd dual core 64 x 2 5200+.
Eget bygge.

Medlem

Känns som att alla som sökte kom med i betan..
Nån mer än jag som tror att det blev nått fel när de släppte demon så att alla som sökte till betan kom med o.O?

Registrerade och det stod att jag skulle få ett mail med aktiveringlänk och instruktioner, har fortfarande inte fått något dock. Nån annan som har fått det?

Btw. Betan innehåller alla klasser medans demon bara innehåller 2, sen ska demon även bara ha 6 små banor och 4 quests(vet inte om det är sant dock)


signatur

Who Dares, Wins

Medlem

Förstår inte hur Diablo-skaparna har kunnat göra ett spel som saknar den atmosfär som man förväntar sig av dem, det kommer sälja bra i början eftersom det är f.d. Blizzardanställda men inte hålla i längden.

Medlem

usch vad trist... det här var som en segtuggad hubba-bubba med köttsmak


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

jag kommer till Extracten ---> Studios/Hellgate London Demo/Data/hellgate000.dat

sen tar det tvär stop =/ någon annan som får samma sak?

Medlem

Buggigt som in i helvete. Skulle tillbaka till en station och föll genom marken och blev teleporterad dit jag skulle.

Medlem

Jag kan säga så här: Hade spelet kommit 5år sedan, eller ens 3år sedan så hade jag nog älskat det. Men idag så känns spelet föråldrat, gammalt och segt. Styrningen är inte bra, grafiken är ju inget att hurra för, men det är inte viktigaste. Jag tror spelet kan bli kul om man får bygga upp sin gubbe men många lär nog inte orka spela så länge? Men tyvärr så lär nog inte spelet sälja värst bra?? Dem flesta är tyvärr för utseendefixerade idag.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

_78
Medlem

Har iaf gett det en chans. Tack, men nej tack!


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

123
Skriv svar