LEGO Final Fantasy XIV?

Medlem
LEGO Final Fantasy XIV?

<b>Hironobu Sakaguchi</b>, mannen bakom <i>Final Fantasy</i> och <i>Lost Odyssey</i>, har snackat med Kotaku om sina framtida projekt. Det struntar jag i för tillfället. Det jag fick med mig från deras korta artikel var det faktum att Sakaguchi-san är ett stort Lego-fan, och ofta bygger terrängfordon med det när han känner sig stressad. Hmm, då kanske inte <i>Final Fantasy</i> är så dåligt i alla fall?

Bilden ovan har ingenting med saken att göra, den är snodd från ett galleri med postapokalyptiskt Lego, kanske (troligen?) inspirerat av <i>Fallout</i>, som Lego-älskaren Legohaulic har skapat. Och för att hålla mig <u>lite</u> till rubrikens ämne...

Lego-Cloud, skapad av Brickshelf-användaren Enryuu 51. Tänk er sedan hela resten, fast gjort av Lego. Fantastiskt? Nä, <b>allt</b> kanske inte blir bättre i Lego...

#blogg

LEGO Final Fantasy XIV?

Jag vill gärna ha Final Fantasy VII i lego. Då kanske jag äntligen lyckas spela igenom det.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Måste erkänna att jag faktiskt kollade priser på FF VII i helgen, bara ifall jag skulle vilja prova... Men det kostar ju för fan fem miljarder på Ebay!

Inaktiv

Skäms Jonas!

Lego-FFVII vore ju helt fantastiskt. De mjölkar ju ändå ut sjuan så mycket, så varför inte?

Inaktiv

Förresten Mats. Du kan få köpa mitt trasiga ex om du vill. Jag är resonlig

Medlem

Vadå, det som faktiskt har ett HACK i ena skivan? Tack. Tack som fan.

Inaktiv

Jag fick faktiskt tag på Final Fantasy VII på tradera för inte så längesen. 299kr fick jag det för. Dock var det platinum.


signatur

R.I.P Superplay

1
Skriv svar