Bionic Commando-trailer

Medlem
Skrivet av Bitme:

Så många heta kommentarer redan, hehe. Hur det än blir så kommer jag att bli besviken, för inget kan ersätta känslan när jag hade detta spelet på min Amiga. Jag måste se detta som ett helt nytt spel och inte jämföra med sin föregångare, det går liksom inte.

Amiga-versionen var tyvärr löjligt dålig jämfört med alla andra versioner.

Medlem

Detta såg helt klart lovande ut... Längtar tills man får testa ett demo, och se hur spelkänslan är.


signatur
Medlem

coolt.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Som jag uppfattat det är grafiken ruskigt snygg. Trailern låg felplacerad först hörde jag. Antar att de lät den ligga kvar.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Bitme:

Så många heta kommentarer redan, hehe. Hur det än blir så kommer jag att bli besviken, för inget kan ersätta känslan när jag hade detta spelet på min Amiga. Jag måste se detta som ett helt nytt spel och inte jämföra med sin föregångare, det går liksom inte.

Amiga-versionen var tyvärr löjligt dålig jämfört med alla andra versioner.

Själv så var jag mer av en Turrican-fan på den tiden man lirade Amiga. Fast den var väl iofs snarare en version av Metroid än Bionic Commando. Fast det var kul att svinga sig fram i den...

Medlem

Sweet! Ser riktigt mysigt ut...Det va ett tag sen man lirade det på Nes

KoP
Medlem

Hmm jaa.. har ju sannerligen utvecklats en del sen man lirade Bionic commando sist.. :0 Jag avvaktar..

Medlem

Skön musik. även ifall spelet kommer suga så har man ett nice soundtrack att se fram emot

Medlem
Flakmonkey
Skrivet av Perequin:

Gametrailers har en högupplöst version.
http://www.gametrailers.com/player/26582.html

Har vi också Se länken under flashfilmen

Redaktör

Vi har en riktigt högupplöst version.

Hämta här.


signatur
12
Skriv svar