Speedball 2 plåtat

Medlem
Speedball 2 plåtat

yes! detta ser lovande ut.

Medlem

Yeah, ser helballt ut, det är juh Speedball. \o/.
Även om jag inte såg några sånna dära hål i väggarna eller svarta runda grejer på planen som bollen kan studdsa på.

Medlem

Ser inte tillräckligt våldsamt ut.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Inaktiv

Jag tvivlar på att Speedball fungerar lika bra i 3D som det gjorde i 2D till amigan.

Medlem

e det inte bitmap brothers som utvecklar 2an?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

vore faktiskt kul om det kom nått nytt ihopknåpat sportlir som kanske kunde bli nått, till skillnad från NHL och FIFA som.. ja.. börjar bli gammalt och utnött.

Medlem

Typ Blood Bowl eller vad det hette.. Det gamla brädspelet. Kom ju ett demo på det för jag vet inte hur länge sedan. Men ja, detta känns för mycket spandex och trä, när det ska vara tungemetall och.. blod.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tror skarpt på denna. Ser lovande ut. Dock e inte gfx allt så vi får väl se gameplay på demot som kommer senare.

Inaktiv

Lirade massa speeadball på våran gammla amiga. ^^


signatur

Long time no see.

Inaktiv

Hoppas nu, bara det inte blir ett Fiasko.

Medlem

För mycket fokus på rumpor med string för att man ska ta det seriöst. Spelar nog hellre gamla Speedball 2.

Nytt Blood Bowl är på gång från Chaos League skaparna Cyanide. CL var ganska skoj men jag hoppas det gör ett mer komplett arbete i Blood Bowl. Man vill ju kunna göra sitt unika lag, med logga, uniformer mm.

1
Skriv svar