RF Online återlanseras som gratisspel

Robot
Inaktiv
RF Online återlanseras som gratisspel

Så vad är haken? Förutom kanske kvalitén på spelet

Medlem
dyb
Medlem

månadskostnaden e kvar va ?

nj
Medlem
Skrivet av dyb:

månadskostnaden e kvar va ?

Månadskostnaden är borttagen.

Medlem
Skrivet av dyb:

månadskostnaden e kvar va ?

Vad man kan läsa så verkar allting vara helt gratis o_O

Medlem

Verkar som att man får det man betalar för


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Nice kanske blir att prova detta spelet då. Tjejerna i spelet ser snygga ut.

Medlem

snacka om botten lir om man måste ge bort det gratis, kasnke ska använda det för att testa server teknoligi för LOTRO


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

De gav ut archlod gratis nyligen, det var helt ok. Men om man betala så kunde man få mer armor och göra mer skada. Därför sket jag i det.

Medlem
Skrivet av odd:

De gav ut archlod gratis nyligen, det var helt ok. Men om man betala så kunde man få mer armor och göra mer skada. Därför sket jag i det.

Hahaha "LF paying tanker to go to [sätt in vafri grotta]" ... va fult

Medlem

Äh, ni svamlar. Detta spel är helskönt. I hur många andra MMOS får man klampa runt i 5m höga mechar och skjuta med dubbla miniguns på alver som kastar magier?

Medlem

Värt att prova, snabb mirror för min del var Internode sidan. Installerar nu och testar imorgon.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Lirade detta för länge sen, det var dock lite väl mycket grinding för min smak. Helt tråkigt tycker jag dock inte att det var, spelet hade sina stunder.

Inaktiv

Blev impad av screenshots för nåt år sen faktiskt, kan ju varit fuskrenders iofs.

Medlem

vi gör några MMORPG, sen när vi inte tjänar pengar på dem så släpper vi en gratis verision och börjar på nästa spel?

bra affärsidé dom har på codemasters

Medlem

Jag köpte det och spelade det, men det var alldeles för lite folk som spelade så jag lade ner.

Medlem

Skall testas, verkar dock vara ditt standard grinding mmo men fårlan se.

EDIT:
Aha, det var genom försäljning av uppgraderingar de tjänar sina pengar.


signatur
Medlem

Jag är säkert för petig, men jag testade det i 40minuter, sen avinstallerade jag skiten ><


signatur

Bara gör det.

Medlem

Måste ju testas. Ville ha det här spelet förut. Spela som en stor robot ftw


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Vad folk ska klaga på att det är gratis då...

"Bottenlir" behöver det inte vara. kanske är det så bara att RFO har helt enkelt inte lyckats nå ut till en såpass stor skara att spelet kan överleva i MMO-träsket. Sedan är gratis gott och jag ska ivf testa det, har dock inte några förväntingar på att det ska vara något superlir som kan erbjuda något som inte spelen som finns på marknaden redan har.

Medlem

rf är lite småkul men det har ganska mycket brister som inte har med grafiken och göra imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tankade det igår, ska prova det idag efter jobbet.

Det verkar ju ha en hel del PvP i alla fall, det brukar räcka för att jag ska tanka & testa, speciellt när det nu är gratis.

Medlem

Oih, såg det här när det släpptes, tyckte hela robot grejen verkade ball. :). Blir till att prova nu dådå, yay. \o/

Medlem

Riktigt dåliga kontroller. Hadde spelet haft bättre kontroller hadde det ägt. wow liknade skulle vara bra.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Det vanliga asiatiska peka-o-klicka skiten eller? Gah.

Medlem

Baah, hittar inget sätt man kan få reda på sitt username på cog sidan, bara fixa om lösenordet, står juh "Reset password or username". Men det är juh bara password, mest illa! \o/

Medlem

Gratis är alltid gott, såvida det inte hittas i soptunnor...


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

Ni vet väl att ingen tvingar er att tanka ner ett spel och spela det bara för det är gratis va?

Tänkte bara upplysa er om det eftersom ni inte verkade veta det.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Köpte det för länge sedan och spelade några veckor. Men sedan tröttnade jag... allt är bara grind-grind-grind-grind. Quests är bara ursäkter för mer grind osv. Inget som passade mig något vidare.

12
Skriv svar