Ace Combat 6-demo väldigt populärt

Robot
Medlem
Ace Combat 6-demo väldigt populärt

det säger ju inte mycket, kasta en tia på marken och agera förvånad när folk plockar upp den känns det som. jag tyckte demot va jätte mediokert och 90'tal


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Skribent

90-tal? Många av mina favoritspel är från 90-talet

Medlem

jo dom kan ju vara roliga, men jag förväntar mig vid denna moderna tid roliga spel plus snygga


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Ozo
Medlem

Ser ju jäkligt snyggt ut enligt mig... med tanke på att det är en flygsimulator...

Ser ju nästan ut som att det är world in conflict där nere på marken xD

Medlem

Kalla inte det här flygsimulator för i helvete


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Billen, jag förstår väl vad du menar, jag är hardcore flygsimfanatiker själv, MEN... AC6 är faktist riktigt underhållande, då PC-sidan saknar vettiga nya simulatorer så duger detta gott. Kan faktist säga att demot var riktigt skoj. Sen att det är snyggare än något på pcn hittils gör absolut ingenting. Tur att man köpte hdtv och 360 ;-). I väntan på bättre flygspel, nej lockon är ingen hit faktist, lirade det i 2 års tid och kan väl sammanfatta det som ok men det var så fruktansvärt buggigt.

www.thunder-works.com
www.fighterops.com

Dom två verkar väldigt lovande.

Medlem

Jag tror att vi har en energitjuv i tråden...

Inaktiv

Flygsim...tillåt mig att roflmao'a

Nåväl...detta spel verkar smyga förbi min radar. Verkar oengagerande och trist med samma gamla jävla "befria-vårt-påhittade-men-egentligen-är-det-usa-så-kom-igen-och-kämpa-land!

*spä på fördommar*


signatur

Sony Bravia 46" 1080p ][ PS3 250GB ][ Logitech Z-5500 Digital

1
Skriv svar