Street Fighter IV tillkännagivet

Robot
Medlem
Street Fighter IV tillkännagivet

Ge oss SF2HD-kvalite på teckningarna samt 3S-kvalite på animationerna


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Cool teaser iaf


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Får hålla ett öga på det här iaf


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Jag ber till gud att det kommer vara i 2D.

Medlem

Äntligen


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Jag ber till gud att det kommer vara i 2D.

..och som vanligt kommer han skita fullständigt i vad du ber om.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dem har redan testat SF i 3D och det gick ju inget vidare rent försäljningsmässigt så vi får hoppas att dem håller sig till 2D.

Inaktiv

fick en rysning i hela kroppen när jag fick reda på att SF4 var på G, som ett gammalt SF-freak kan man inget annat än jubla

Medlem

Hadoken!

Givet köp.

Medlem

grym teaser måste jag säga.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Medlem

Jag är inte mycket för Street Fighter, men jäklar vilken snygg teaser det var.

Medlem

Jag skulle väl tippa på en 3D 2D-fighter, men det kanske det som den 3D-SF ni pratar om var. Har bara lirat SF2 turbo på snes.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

soi
Medlem

Jäklar vad skoj!

Blir det 3d så ska jag mordhota någon.

Medlem

Holy crap!
3an ägde ju totalt
Håller dom sig till 2D eller cell shade grafik så är jag nöjd.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Taktiska kärnvapen och senapsgas i all ära, men förutom rysk roulette med en dubbelpipig hagelbrakare är handgemäng det ärligaste sättet för två personer att lösa sina konflikter på.

Men det ska självklart inte avgöras med fjantiga handkontroller utan på riktigt, förslagsvis i en lerig djungelglänta med en snabb och hyfsat smärtfri död som enda pris till segraren.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Medlem

Word på den Sarge!

Medlem

Finally.

Och som sagt, håll detta till 2d, annars...

Inaktiv
Skrivet av Sarge:

Taktiska kärnvapen och senapsgas i all ära, men förutom rysk roulette med en dubbelpipig hagelbrakare är handgemäng det ärligaste sättet för två personer att lösa sina konflikter på.

Men det ska självklart inte avgöras med fjantiga handkontroller utan på riktigt, förslagsvis i en lerig djungelglänta med en snabb och hyfsat smärtfri död som enda pris till segraren.

segraren få en snabb och smärtfri död ? taskigt xD

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Sarge:

Taktiska kärnvapen och senapsgas i all ära, men förutom rysk roulette med en dubbelpipig hagelbrakare är handgemäng det ärligaste sättet för två personer att lösa sina konflikter på.

Men det ska självklart inte avgöras med fjantiga handkontroller utan på riktigt, förslagsvis i en lerig djungelglänta med en snabb och hyfsat smärtfri död som enda pris till segraren.

segraren få en snabb och smärtfri död ? taskigt xD

Inte i jämförelse att efter förnedringen bli pålad och uppställd för att ruttna i takt med att kråkorna kalasar på din kropp.

Som tur var lyckades jag skjuta mig ur det fördömda lägret innan min "match" vankades. Det utplånades sen av fler bomber än vad jag hann rita smileys på.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Inaktiv

Jag tror jag ska spekulera lite och gissa på att de gör det i 3d men har kameran i ett 2d lägge.

Medlem

Skulle kunna va nice om de gör det i 2.5D med den stilen som de körde i trailern, mörka penseldrag vid animationer blandat med klara färger så att det ser tecknat ut. Bara de inte kör någon värdelös cellshading..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Snygg trailer

1
Skriv svar