Pinsamt spelrik

Medlem
Pinsamt spelrik

Ibland känner jag mig bortskämd. Jag vet, det är ett i-landsproblem och jag borde inte skryta... Men å andra sidan, varför ska jag INTE göra det när jag kan? Jag har som ni känner till spelat <i>The Sims 3</i> i några veckor nu, och har ingen lust att sluta. Samtidigt har jag fått beta-access till <i>Champions Online</i>, som verkar vara en lovande, förbättrad variant av <i>City of Heroes</i> (som jag spelade fanatiskt ett tag i början). Som om inte det räckte har <b>Tove</b> lånat mig <i>Knights of the Old Republic</i> (originalet, som hon säger är tusen gånger bättre än tvåan, vilken jag aldrig orkade spela mer än några timmar). Vad ska jag göra? Varför just jag?

Jag tror jag går en sväng på stan istället. The beslutsångest is killing me!

Ös gärna galla över mig nedan om du vill, jag vet att det är svinigt att gnälla över sådant här. Behövde bara skriva av mig lite innan jag sätter mig och metodiskt plöjer igenom alltihop i ordning.

#blogg

Medlem
Pinsamt spelrik

Tycker det känns så mest hela tiden.

Och så finns det ju en värld utanför spelvärlden också. Var och besökte den i ett halvår och nu måste jag arbeta ifatt det som klumpade ihop sig då.

Trist var ordet.


signatur

- Ät mig levande.

Har du aldrig lirat Kotor 1? Holy crap dude! Get to effin WORK!


signatur

"Oh you. Laddergoat, you're so random."

Medlem

Men multitaska för fan. Gud gav dig inte två händer och två fötter för att du skulle ut och flyga.

1
Skriv svar