Lost Planet till PS3

Medlem
Lost Planet till PS3

hade hoppats på dead rising istället, lost planet tyckte jag sög.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Precis, varför slösa tid och pengar på en konvertering av ett mediokert spel?

Medlem

ett mediokert spel som kommer bli helt värdelöst som konvertering...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äsch, det är inget man är intresserad utav längre. Ge mig Mass Effect till PS3 istället!!

Inaktiv
Skrivet av Tony:

Äsch, det är inget man är intresserad utav längre. Ge mig Mass Effect till PS3 istället!!

Det lär nog ta lång tid innan Mass Effect kommer till PS3 (om någonsin), vilket jag tycker är helt rätt

Medlem

Jag köpte Lost planet till 360 enbart för att jag gillade utsendet på miljöerna i spelet o ville se allt det hade att erbjuda. Jag blev dock väldigt positivt överaskad av spelet då det hade en väldigt solid SP-kampanj som var grymt kul där varje bana slutade i väldigt väldesignade och roliga bossfighter.
Det är snyggt, arkadigt och intressant. Sen är voiceactingen inte top klass men klart värt ett köp från de PS3ägare som inte spelat det:)


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

mediokertspel?
är inte spelet rätt poplulärt?
inget i min smak kanske men jag har hört av folk som har spelte att det är bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Tony:

Äsch, det är inget man är intresserad utav längre. Ge mig Mass Effect till PS3 istället!!

+1

Enda spel jag saknar från Xbox


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

tycker att lost planet tillsammans med Gear of War är bland de bästa spelen till 360.
om du vill ha en riktig utmaning ska du testa på högsta svårhetsgraden, klarade inte ens första banan då


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Tycker att det var ett riktigt underhållande spel.
Dock så kändes det verkligen att banorna var en tvärhand bred och de var för korta. Hela spelet var alldeles för kort och Wayne Holden.. kom igen, den karaktären behöver skrotas helt. Ändå var den massiva snöstormen som kom med DX10 ganska häftig (de som spelade på 360 kanske skulle prova PC versionen,) men det är inget spel som jag köper för mer än 2 hundralappar.


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem

jag tyckte lost planet var riktigt roligt, fast det hadde väldigt flummig japan-historia och fula karaktärer.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Ni PS3ägare borde vara lyckliga åt de spel ni får nu. Annars har ni ju erat episka drakspel att falla tillbaka på ;p

Nä seriöst så är lost planet ett bra spel. Fick rätt bra kritik och det är rätt kul att splatta insekter.

1
Skriv svar