Nya delar i "How to play World in Conflict"

Robot
Medlem
Nya delar i "How to play World in Conflict"

Men gud, så svårt är det ju inte.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men gud, så svårt är det ju inte.

finns väl såna som kanske har svårt och det är väl bara kul att dom göra så hära förklarar lite hur man gör.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

...eller bara förklara för dem som varken spelat betan, demot eller färdiga spelet?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Spelade det en gång när demot var igång. Tyckte inte det var svårare en andra RTSspel, tvärtom tyckte jag att det var rätt lätt. Att döda andra laget dock, det är en annan sak.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

det är ju lätt eftersom man inte har så många units att hålla koll på .. men sedan är det ju inte lika lätt att fixa bra teamwork om man bara kör public...

tycker med det är kul att de gör sådanahär filmer... fasten jag har spelat spelet och det är inte så svårt att fatta egentligen.. -.-

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men gud, så svårt är det ju inte.

Är nog precis därför. De vill visa att det är lätt och roligt att spela så folk inte avskräcks och tror det är ännu ett komplicerat RTS.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men gud, så svårt är det ju inte.

Inte för de som har minst IQ 10, men det finns gott om folk som inte har det på alla onlinespel. Det är i alla fall bra av massive att försöka höja standarden på spelarna.

Medlem

Jag har två problem med World in Conflict.

Ett: Det tar för lång tid att samla ihop till en taktisk kärnvapenbomb.

Två: Jag är inte med i spelet, men då skulle man å andra sidan inte behöva några atombomber.


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Inaktiv

D'oh, hemskt. Svenskar borde inte få prata engelska! :D.

Inaktiv

Orkar inte titta igeom alla men jag hoppas det poängteras att den inte bara är jag och en bråkdel till ibland av laget som ska ge TA för nukes till laget!!!!!!!!.

Medlem

Detta är bara för likt deras andra spel som Ground Control så det finns inte. GC är ett jävligt bra spel och det är WIC också men ändå..

1
Skriv svar