GTA:IV får onlinestöd för 16 spelare?

Robot
Medlem
GTA:IV får onlinestöd för 16 spelare?

Tumme upp för det. Förlänger nog livslängden rejält med Multiplayer-funktion.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Wow, häftigt.
Tror dock att multiplayer läget kommer bli en flopp men det är helt klart rätt väg att gå! Lite nyskapande tack!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Hoppas bara att det multiplayern inte blir för begränsad.

Medlem

Tufft ! ...

Och som dosman sa .. hoppas att den inte blir begränsad .. man måste jue iaf få köra på hela kartan


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

GTA online (mmorpg) .. det är vad jag längtar efter, skulle kunna bli hur stort som helst ^^ Är trött på rymtvarelser och älvor.. Så skönt det vore om en instant är ett bankrån istället för en grotta

Medlem

haha .. aa ett Mmo gta , Skulle vara gött ... ^^


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Hoppas på några sköna råna bank liknande gamemodes.

Inaktiv

Snack om att man väntat på onlineläge sen första GTA. Men 16 spelare va lite lite tycker jag


signatur

Long time no see.

Inaktiv
Skrivet av Rave:

GTA online (mmorpg) .. det är vad jag längtar efter, skulle kunna bli hur stort som helst ^^ Är trött på rymtvarelser och älvor.. Så skönt det vore om en instant är ett bankrån istället för en grotta

http://www.apb.com/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Saints Row 2 nya MP stöd kommer iaf tillåta att man kör hela kampanjen i COOP om man vill, bland annat Bit i de ni Rockstar

Medlem

Kan ju hoppas på att de har lite schyssta gamemodes typ tjuv/polis liknande. Ungefär som gammla midtown madness hadde. Där tjuvarna skulle ta en guldtacka med sin bil och köra hem den medans poliserna ska göra sitt bästa för att stoppa dom.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Saints Row 2 nya MP stöd kommer iaf tillåta att man kör hela kampanjen i COOP om man vill, bland annat Bit i de ni Rockstar

Sen så behövs de mer än CO-OP för att Saints Row 2 ska bli bra! Saints Row, ettan va ju fruktansvärt kasst.
Men helt klart ett bra idé, all spel blir roligare att spela igenom om man har en polare med, men som sagt, SR2 behöver mer än CO-OP för att se ska bli bra.

Medlem

hmm, de hade väl ett MP-läge i gta 2?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm, de hade väl ett MP-läge i gta 2?

Ja, står ju i texten:

Citat:

We also understand that the game?s multiplayer mode, unseen in the GTA franchise since GTA2 in 1999, is aiming for at least 16 simultaneous players, with more than just the usual deathmatch mode.

Medlem

Hoppas att det inte blir som Saints Row mp. Skulle vara kul om man kunde köra free roming med 16 andra, har alltid velat kört med fler spelare i GTA med free roming.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tyckte det var kasst att när spel-serien gick 3D (GTA 3 och framåt) så försvann även multiplayer. Både GTA1 och GTA2 gjordes för PC, så jag fattar inte varför dom med GTA3 och framåt prioriterar konsollerna framför PC. Hoppas för guds skull att GTA4 kommer till PC också, och med full multiplayer stöd och inte bara ett "portat konsoll spel" till PC.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Får hoppas de kläcker lite gamemodes innan PC versionen dyker upp! skulle varit soft.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Mortalis:

Saints Row 2 nya MP stöd kommer iaf tillåta att man kör hela kampanjen i COOP om man vill, bland annat Bit i de ni Rockstar

Sen så behövs de mer än CO-OP för att Saints Row 2 ska bli bra! Saints Row, ettan va ju fruktansvärt kasst.
Men helt klart ett bra idé, all spel blir roligare att spela igenom om man har en polare med, men som sagt, SR2 behöver mer än CO-OP för att se ska bli bra.

Ettan var ju skitbra Det har precis annonserats att det kommer så mycket features har inte kommit än, men det är iaf sagt att det kommer finnas mc's, plan och båtar som i gta's senare. Grafiken som de släppt är grymt snygg. Kommer bli fler mp modes dessutom jao...kommer nästan samtidigt som gta iv så det blir intressant! Men tycker ettan var nästan bättre än senaste GTA :$

Inaktiv
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Dumlen:

hmm, de hade väl ett MP-läge i gta 2?

Ja, står ju i texten:

Citat:

We also understand that the game?s multiplayer mode, unseen in the GTA franchise since GTA2 in 1999, is aiming for at least 16 simultaneous players, with more than just the usual deathmatch mode.

3an, Vice City och SA har ju haft multiplayer också, nu vet jag inte om det är en mod eller vad det är för min brorsa fixade det. Var förmodligen bara LAN också men det är ju också multiplayer. Men det fanns multiplayer.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Kommer det till pc och med bra multiplayer så är det ett givet köp. Har längtat efter GTA multiplayer sen gta3 kom. Satt och körde multiplayermodden till Vice City med några vänner, och även fast man laggade så att man kunde köra genom varandra så var det hur kul som helst.

Men som sagt, om de misslyckas totalt så blir det inte köp.

Inaktiv

kommer nog vara väldigt populärt om dom skapar en multiplayer funktion.
Kommer uppskattas

Medlem

Hoppas dom lägger in lite olika spellägen då typ CTF och liknande.

Medlem

Äntligen!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

hoppas det blir så på Pc också!!! w00t w00t äntligen! about bloody time säger jag!

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Dumlen:

hmm, de hade väl ett MP-läge i gta 2?

Ja, står ju i texten:

Citat:

We also understand that the game?s multiplayer mode, unseen in the GTA franchise since GTA2 in 1999, is aiming for at least 16 simultaneous players, with more than just the usual deathmatch mode.

3an, Vice City och SA har ju haft multiplayer också, nu vet jag inte om det är en mod eller vad det är för min brorsa fixade det. Var förmodligen bara LAN också men det är ju också multiplayer. Men det fanns multiplayer.

Var mod. Otroligt buggigt och laggigt.

Medlem

nice. köpte ett psp för några veckor sedan samt liberty city stories och vice city stories. båda har stöd för multiplayer, och ett antal olika gamemodes. tror att en av dem är ctf-liknande faktiskt.
intressant att se vad som händer iaf, ser fram emot det.
multi theft auto som släpptes till gta3/vice var som sagt grymt buggig, förhoppningsvis blir det mycket stabilare när rockstar själva utvecklar det.

Medlem

tänk på att köra multiplayer på liberty city stories på PSP är SKIT kul, tänk då gta4 16 player tror det kan bli skit bra

1
Skriv svar