Möt folket bakom The Orange Box

Robot
Medlem
Möt folket bakom The Orange Box

hur många episodes blir det i hl2?

Skägg.
10 Chambers

Tre, men det finns säkerligen planer på Half-Life 3.


signatur
Inaktiv

Är det inte menat att alla tre episoderna tillsammans bildar HL3?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tr0ll:

Är det inte menat att alla tre episoderna tillsammans bildar HL3?

Som jag har förstått det är episoderna det som inte fick plats i HL2.


signatur
Medlem

Episoderna är Half-Life 3 och ett renodlat Half-Life 3 är något som vi troligen aldrig kommer att få se, iaf inte från Gabe och gänget. Anledningen är för att han själv anser att det är på tok för tidskrävande att börja om från början, istället satsar dom all kraft på episoder. Half-Life 2 tog 6år att göra, att göra ett Half-Life 3 skulle ta minst lika lång tid, om inte ännu längre.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Episoderna är Half-Life 3 och ett renodlat Half-Life 3 är något som vi troligen aldrig kommer att få se, iaf inte från Gabe och gänget. Anledningen är för att han själv anser att det är på tok för tidskrävande att börja om från början, istället satsar dom all kraft på episoder. Half-Life 2 tog 6år att göra, att göra ett Half-Life 3 skulle ta minst lika lång tid, om inte ännu längre.

Me no likes the sound of that.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Mahone:

Episoderna är Half-Life 3 och ett renodlat Half-Life 3 är något som vi troligen aldrig kommer att få se, iaf inte från Gabe och gänget. Anledningen är för att han själv anser att det är på tok för tidskrävande att börja om från början, istället satsar dom all kraft på episoder. Half-Life 2 tog 6år att göra, att göra ett Half-Life 3 skulle ta minst lika lång tid, om inte ännu längre.

med tanke på valve´s uppfattning om tid så

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Mm, fick mail från CDON igår runt lunch, att mitt paket levererats.
Då ska det antingen ligga i lådan idag, eller ska hämtas ut från lokala macken.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Mm, fick mail från CDON igår runt lunch, att mitt paket levererats.
Då ska det antingen ligga i lådan idag, eller ska hämtas ut från lokala macken.

Själv fick jag mitt från Webhallen igår. Har än så länge bara hunnit köra en del Portal och några få minuter TF2 men det känns redan som det är ett av de bättre köpen jag har gjort på ett tag. Älskar verkligen den "mystiska" känslan i Portal.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Portal måste vara det bästa som skapats på år och dar. Slutet är garanterat det bästa på år och dar

Inaktiv

Hela Orange Box var för mig tillsammans årets spelsamling, alla tre spel är helt underbart bra.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Klart man köper The Orange Box via Steam!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Klart man köper The Orange Box via Steam!

I'm a "box"-man myself.
Vill ha mina spel ståendes så fint i hyllan.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av MadMartigaN:

Klart man köper The Orange Box via Steam!

I'm a "box"-man myself.
Vill ha mina spel ståendes så fint i hyllan.

Samma här. Då kan man sitta och kolla på dom även när datorn är avstängd eller när man kör ett annat spel.

Medlem

Och oj så vackert spelet (spelen) står där i hyllan nu, i sitt underbart oranga fodral. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Episoderna är Half-Life 3 och ett renodlat Half-Life 3 är något som vi troligen aldrig kommer att få se, iaf inte från Gabe och gänget. Anledningen är för att han själv anser att det är på tok för tidskrävande att börja om från början, istället satsar dom all kraft på episoder. Half-Life 2 tog 6år att göra, att göra ett Half-Life 3 skulle ta minst lika lång tid, om inte ännu längre.

Hmm vet inte om det där stämmer...

http://www.fz.se/spel/?id=1169


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Mahone:

Episoderna är Half-Life 3 och ett renodlat Half-Life 3 är något som vi troligen aldrig kommer att få se, iaf inte från Gabe och gänget. Anledningen är för att han själv anser att det är på tok för tidskrävande att börja om från början, istället satsar dom all kraft på episoder. Half-Life 2 tog 6år att göra, att göra ett Half-Life 3 skulle ta minst lika lång tid, om inte ännu längre.

Hmm vet inte om det där stämmer...

http://www.fz.se/spel/?id=1169

Infon som kom då, är ju EP1 och EP2 idag, handlar inte om HL3 längre.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar