Robot
Portal

Prey hann före med portalerna, men Valves besök i laboratoriet slår såväl det som de flesta andra spel på fingrarna. Välkommen till Portal - ett mardrömslikt mästerverk.


Inaktiv
Vi dissekerar The Orange Box

Fan vad jag mådde illa after att ha spelat Portal i ett par timmar

Medlem

EP2 är som en underbar film på bio


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

EP2 är som en underbar film på bio

Allt förutom att de var tvungen att överdriva grottorna tyvärr, de tar alltid deras nyaste idé ett steg för långt. Men jo, riktigt bra episod


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Slutstriden i ep2 är bland det bästa jag spelat på ett bra tag.

Medlem

Ang. TF2: Igår hade vi sju(7!) engineers, en heavy, två snipers samt en soldier utöver mig i laget på dustbowl. Borde man skylla på ett designfel eller på den mänskliga faktorn över att en sån efterbliven line-up ens kan uppstå? Personligen tycker jag TF2 är det bästa som hänt min burk sen någon gång förra årtusendet., men ibland blir man ledsen i ögat.

Medlem

Mmm Shock dina stats syns på Steams Community sida så vitt jag vet, inte kollat om man kan se andras men du kan kolla dina egna iallafall

Edit: Kollade precis, går alldeles utmärkt att kolla andra personers stats i TF2.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hur fan ska man hinna med att jobba, äta, sova och umgås med flickvännen den här hösten/vintern? Det fullkomligt sprutar ut "måsteha"-spel till både min PC och PS3:a! Hela lönen kommer oavkortat att gå till spel av alla de slag!

Medlem

Hur skall ni ha det nu? Är det testat på en gammal dator eller på maskinen som länkas under testinfon i recensionen? Vore trevligt att veta vilken hårdvara som avses.


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Seriöst kan man köpa bara TF2 än eller nått ?

Medlem

När pengarna ramlar in på kontot vet man var de kommer ta vägen;)

Inaktiv

Ni nämner inte grafiken i detta sammanhang,
som ni gjorde i Halo 3 recensionen...

Medlem
Skrivet av Airprofile:

Ni nämner inte grafiken i detta sammanhang,
som ni gjorde i Halo 3 recensionen...

De måste nämna grafiken i Halo 3, annars kan de inte rättfärdiga det höga betyget.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Men usch vad köpsugen jag blev nu... Suuuuuuck....


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Pre-ordrade Orange Box på steam.

Kostade 370 spenn för HL2 ,ep 1 & 2 , TF2 och Portal.

alla spelen var roliga.

dessutom kan man ju sälja hl2 och ep1 till polare om man redan har dem på kontot eftersom man får dem som gifts då.
lätt för 100 spenn styck, så har man köpt spelen för nästan ingenting.

Medlem
Skrivet av RAMMESTUSS:

Så man kan inte köpa enbart Episode Two i butikerna

Skulle bara bli dyrt...

Nu, angående spelen...

Portal:

ÄGEEEEEEEEEER!!!
Arbetar fortfarande på avancerade/challenge kartorna!:D

Kakan är inte en lögn!

TF2:

Kul! Heavy+Medic=Pure Pwnage8)

Episode 2:

Geeeee mig episod 3. Nu.:evil:

Att Black Mesa och Aperture är konkurrenter avslöjas både i Episod 2 och Portal. Man kan höra Kleiner prata om hur Mossman jobbat för Aperture, samt att Aperture står bakom "Borealis"(Aurora Borealis=Norrsken), som uppen barligen är en okontrollerbart stark kraft av något slag(som man till 99,9% chans kommer att leta efter i Episod 3). I Portal så kan man efter "Testrum 19" se projektorer som visar varför Aperture är bättre än Black Mesa+att Black Mesa håller på med hemliga projekt(nähä?)

Medlem

TF2 får 6 stjärnor av 5 möjliga i min bok.
Och ärligt....sluta tjata om granaterna i TFC dom tillförde ju egentligen inget. Bara kompenserade för feldesign i klasserna.

Portal var ju ett helgjutet spel vad gäller känsla och design. Slutet är nästan för bra.
Väntar på första Speedrun-filmen. Borde vara helt sjukt.

Ep2 har jag inte börjat på än, vill suga på karamellen.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

AH, fick äntligen spelet idag!
Underbart läckert det oranga fodralet ääääääääär! :heart:
"Hej mitt 70-tal, nu är jag hääääär!".

*installerar i denna sekund*


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Portal är grymt härligt.. Finns det fler spel i samma puzzel-anda? Finns för lite logiska pussel i dagens spel. (Om man kan kalla de där portalerna för logiska.)

Inaktiv

Epi2 är den bästa än så länge i hl2 (serien). underbart gjort!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Portal är mycket bra men kort... men snälla dissekera


signatur
Medlem

Guldpokalen som Portal får är välförtjänt - det var en av mina absolut bästa spelupplevelser. Att själva äventyret inte var speciellt långt spelar ingen roll.

Naturligtvis har jag en hemmagjord Weighted Companion Cube här bredvid mig (i väntan på en riktig från Valve) samt radioversionen av Still Alive som ringsignal på min mobil.

Edit: För övrigt skönt med någon som "fattar" (och verkligen har spelat) Portal, till skillnad från tomtarna på Gamereactor... den recensionen var verkligen tragisk.

Medlem

riktigt bra paket tur att man förboka de fick spela portal och episode 2 sekunden de kom ut

Inaktiv

hmm kan man bara köpa TF2 i butik typ ?

Cos
Medlem

Omfg if I may, Portal är bland de bästa jag spelat i de alternativa spåren. Liknar inget jag sett förut och spelkänslan var underbar.

HL2 Episode Two höll måttet och mina egna förväntningar. Plus lite där till. Längre speltid och grymare story än vad jag hade förväntat mig vilket gjorde hela alltet ännu roligare.

Inaktiv

Ep2 borde fått 6/5, besviken fz.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Det jag skulle köpa orange box för isf är TF2.. lite skojj breve ETQW... men det står mellan att köpa TF2 och COD4... vilket väljer ni?? det känns som TF2 är ett skojj public lir man kan lira för lite skojj skull.. QW o COD4 känns mer seriösa så det kanske räcker med ett seriöst spel?:P

Inaktiv

Inte hunnit spela TF2 ännu men Portals var gudomligt! EP2 var dock en liten besvikelse, lite kort, lite lite utmaning osv =/

Inaktiv
Skrivet av John Severinson:

Det enda jag saknar är en webbkoppling av statistiken, med medaljer och utmärkelser för djärva framgångar.

Steam Community, kallas det

Medlem

Fråga 1: Kan man inte köpa episode 2 separat i butik?

Fråga 2: Är det några högre prestanda krav eller är det ungefär samma som på HL2?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Skriv svar