PS3-försäljningen ökar explosionsartat

Robot
PS3-försäljningen ökar explosionsartat
Medlem
PS3-försäljningen ökar explosionsartat

Härliga nyheter

Medlem

fint, blir nog ett inköp till julen.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kommer aldrig köpa den billiga, dom hade tagit bort för mycket på den. Får vänta tills den dyra blir billig :B

Inaktiv

Super!.... Mitt paket kommer i morgon från Webhallen...!! tips... Motorstorm på elgiganten för 199:- är ett BRA pris!

Dessutom är det fanimej inget vettigt som är bortbantat...

Spela era äldre spel på en ps2.. (om man nu vill det)
Och Koppla in en extern HD på 500gb om uttrymmet inte räcker till..

Detta är smart av Sony.. de lyssnar, och levererar!!

Inaktiv

Spelen tilltalar mig inte, så Sony blir det inte detta år för mig iaf.


signatur

sleeplezz

Medlem

Håller med de gar tagit bort för mycket. Och billig kan man väl knappast kalla den heller Kostar väl fortfarande 4400kr väl?

Flakmonkey
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer aldrig köpa den billiga, dom hade tagit bort för mycket på den. Får vänta tills den dyra blir billig :B

Den kommer ju fasas ur... när de som ligger i lager nu är slut så är de slut

Medlem

Tänk på att den fortfarande inkluderar en blue-ray spelare.
Ska man fixa HD DVD till boxen tex så måste man ju punga ut ytterligare.

så de är ett VETTIGT pris nu.

Medlem

Vad är skillnaden på 40 gigs varianten mot 60 gigs?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

men palla hålla på med den gamla när ps3an ska spela upp ps2 spel, så satans drygt att dom tog bort det fastän ps1 spel går att spela upp - borde vara tvärtom.

Miles det som skiljer är,

• 40 GB lhårddisk, istället för 60
• 2 USB-portar, iställeti för 4.
• Saknari kortläsare.
• Saknar jbakåtkompabilitet jtill Playstation 2.
•j Något tystare(!). Maskinen utvecklari mindre jvärmej vilket gör att kylningen inte behöver jobba lika hårt

Inaktiv

Blir nästan lite besviken.. Köppte ett 360 för 1 månad sen då ps3 var för dyr Är nöjd med boxen men ett ps3 skulle ju suttit fint

Inaktiv

klart den säljer bra nu när många mer kan köpa den typ gamers som inte bryr sig om blu-ray delen att se på film med utan är ute efter bra spel.

köpte 360 för att ha den som en konsol och så blir det med ps3 också.
blu-ray film behöver man inte köpa sig pank på för även där kommer det bli billigare så småningom.

Medlem

Förstår inte riktigt de som skyndar till att köpa båda (även om jag säkert kommer att hamna där till slut), antalet unika titlar är försvinnande litet. För pengarna man tänkte använda för att köpa konsoll nummer två blir det ju ett gäng extra spel till den man redan har istället.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

klart den säljer bra nu när många mer kan köpa den typ gamers som inte bryr sig om blu-ray delen att se på film med utan är ute efter bra spel.

köpte 360 för att ha den som en konsol och så blir det med ps3 också.
blu-ray film behöver man inte köpa sig pank på för även där kommer det bli billigare så småningom.

Nej, man struntar helt enkelt i att köpa flera konsoler och lägger pengarna på blu-ray-film.

ptr
Medlem

jag vill ju ha den viiiita någon som vet om den kommer släppas utanför Japan?

Inaktiv

Jag skulle vilja se försäljningssiffror. Procentuell ökning säger inte särskilt mycket.

Hur många enheter sålde de förra veckan? 10? 100?

Inaktiv
Skrivet av dosman:

Jag skulle vilja se försäljningssiffror. Procentuell ökning säger inte särskilt mycket.

Hur många enheter sålde de förra veckan? 10? 100?

Drygt 6700 i UK vilket isåfall ger en försäljning på 18k enheter nu.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av ptr:

jag vill ju ha den viiiita någon som vet om den kommer släppas utanför Japan?

Precis, när kommer den vita?!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Får se hur många bra spel som dyker upp, än så länge är det lite torrt..

Medlem

Väntar tills typ killzone2 eller gta4 kommer...

Inaktiv

Ratchet & Clank om mindre än en månad wohooooooo!!! Bara det är en anledning att hugga tag i 40GB versionen 8) synd att dem ska fasa ut 60gb modellen, den är ju så söt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

kan man slänga in en USB hubb i ps3 àn ?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Förstår inte varför folk gillar den nya 40GB varianten, är 0 kr billigare eftersom det saknas 2 spel och 1 extra handkontroll.
Dessutom mindre HD och att den saknar andra funktioner.

Medlem

Give white 80gb plz.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av IceMan:

kan man slänga in en USB hubb i ps3 àn ?

Funkar prima

Inaktiv
Skrivet av Stormlord:

Förstår inte varför folk gillar den nya 40GB varianten, är 0 kr billigare eftersom det saknas 2 spel och 1 extra handkontroll.
Dessutom mindre HD och att den saknar andra funktioner.

Håller fullständigt med.
Den nya versionen med två spel och extra handkontroll 5637:- och den gamla med samma spel 5890:-


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Medlem

Det är en lägre summa?
Jag vill personligen inte ha ngt av de 2 spelen som följer med...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Var inte detta bara i UK som den sålde med dom siffrorna? Lite nyfiken. Nyheten är ganska "öppet" skriven.

Isåfall vad är nästa grepp? "Wii-försäljningen minskar med 98%" (i Irak)?


signatur

1338 - One Step Above

Skrivet av Soilbleed:
Skrivet av Stormlord:

Förstår inte varför folk gillar den nya 40GB varianten, är 0 kr billigare eftersom det saknas 2 spel och 1 extra handkontroll.
Dessutom mindre HD och att den saknar andra funktioner.

Håller fullständigt med.
Den nya versionen med två spel och extra handkontroll 5637:- och den gamla med samma spel 5890:-

Yupp, bara jag som skyndade och köpte en "orginal PS3" medans dom finns kvar? Siffrorna borde visa att 60GB börjat sälja den också nu..
8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

123
Skriv svar