PS3-försäljningen ökar explosionsartat

Smart drag Sony ! Den första varijanten var åt helvete för dyr. Det som bantats bort är inte någon större förlust .. nu finns det en chans
att man införskaffar en ps3 .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Man får inte glömma att det finns bluetooth i PS3:an, så man kan använda ett mus/tangentbord bluetooth set.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

PS3 blir intressant när de fixar rumble och icke-gimpade modeller säljs till normalt pris.
För hur det än är med 60GB-modellen så kommer det väl i framtiden finnas både en 40GB (sunk)modell samt en kommande 80GB som egentligen skall ersätta 60GBaren? För 40GBaren är väl bara en kompensation för den modell som släpptes vid sidan av 60GBaren men som fasades ut direkt?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Man får inte glömma att det finns bluetooth i PS3:an, så man kan använda ett mus/tangentbord bluetooth set.

Där sade du något jag inte tänkt på. Verkligen vettigt. Hur är prestandan med sådana, spelmässigt? Ingen onödig latency, finns bra tangentbord etc?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Billen:
Skrivet av Vantskruv:

Man får inte glömma att det finns bluetooth i PS3:an, så man kan använda ett mus/tangentbord bluetooth set.

Där sade du något jag inte tänkt på. Verkligen vettigt. Hur är prestandan med sådana, spelmässigt? Ingen onödig latency, finns bra tangentbord etc?

Ser ingen anledning till att det inte skulle funka då BT-headset ska funka.

Inaktiv

BangBoomBang
Poängkort är på god väg har jag hört från säkra källor. (SCEA)

Vilket tjöt om priser hit och dit. Prylar kostar så mycket som marknadsvärdet ligger på. Alltså, om en maskin lite bättre så blir den dyrare. Är den mycket bättre så blir den mycket dyrare.. end of story


signatur

payin' the bills with my mad programming skills

Inaktiv

Vad ökade inte 360 försäljningen med när Halo 3 kom då?

Medlem

Jag skulle nog ha köpt en om inte designen var så förfärlig, jamenar svart? Det har inte varit inne sedan 80-talet. Vitt går an, men lite mer fantasi måste väl Sony ha? Och då har vi inte ens börjat prata om formgivningen, hallå, Bang Olufsen-kopia!


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem
Skrivet av Dogge:

Vad ökade inte 360 försäljningen med när Halo 3 kom då?

Ökningen som rubriken i den här nyheten nämner var i UK. Skall bli kul att se vad motsvarande siffror blir för resterande Europa.


signatur

1338 - One Step Above

123
Skriv svar