Biobesökare stannar hemma för att spela Halo 3

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Knasp:

Halo serien är grymt överskattad.

Här är en fräck engelsk recension av spelet från Yahtzee och The Escapist:
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zero...

Så himla bra

Bästa recensionen som gjorts på detta spel. Ärlig och bra!

Se den när han gör en recension av heavenly sword. Se hur många ps3 fans som tycker att han har rätt sen ;p

Han recenserar inte heavenly sword, han recenserar demot, och det han säger stämmer bra med andra recensioner av hela spelet. Det är kort och fighterna är lite utdragna och med massor av fiender. Dom flesta verkar överens om det.

Tycker hans recensioner ger en bra lite mer kritisk blick på spel och som också är roliga.

Medlem
Skrivet av Jonathan:
Skrivet av eCore:

Sure du kanske tar 21.00 bion istället för 18.00.. längre tog det ju inte å spela igenom

eller så kanske de sitter å lirar på xbox live eftersom det är dödligt kul där...

å sen måste jag säga att halo-serien är överskattad men fortfarande RIKTIGT bra spel...

en annan serie som jag tycker är överskattad är t.ex. half-life (vet att alla kommer hata mig nu men detta bevisar bara att alla tkr olika) tror faktiskt att ett stort skäl till att folk gillar half-life 2 är just för att det är HALF-LIFE 2, men det är bara min åsikt

så sluta snacka om överskattade spel, om MÅNGA gillar spelet och spelar det mkt så ere inte överskattat bara för att inte du gillar det

Edit: testa att spela spelet på nån högre svårihetsgrad än normal sen så ska du se att det tar lite längre tid ^^

På 360 möjligen men till PC är Halo löjligt simpelt. Hade varit bättre om dom fortsatt med projektet inför 1:an. Som var tänkt att släppas till PC (först), tror det hade varit mer
"game" och mindre överskattat då...Några fler spelare att samla ihop med för den delen....Face it, PC = överlägsen alla konsoler. 4000:- och du får en dator som e bättre än PS3 an idag....(förutsatt att man har chassi, skärm, keyboard och mus)
FTR, jag snackar Quadcore typ...billiga nu för tiden

Medlem
Skrivet av ToRcH:
Skrivet av Jonathan:
Skrivet av eCore:

Sure du kanske tar 21.00 bion istället för 18.00.. längre tog det ju inte å spela igenom

eller så kanske de sitter å lirar på xbox live eftersom det är dödligt kul där...

å sen måste jag säga att halo-serien är överskattad men fortfarande RIKTIGT bra spel...

en annan serie som jag tycker är överskattad är t.ex. half-life (vet att alla kommer hata mig nu men detta bevisar bara att alla tkr olika) tror faktiskt att ett stort skäl till att folk gillar half-life 2 är just för att det är HALF-LIFE 2, men det är bara min åsikt

så sluta snacka om överskattade spel, om MÅNGA gillar spelet och spelar det mkt så ere inte överskattat bara för att inte du gillar det

Edit: testa att spela spelet på nån högre svårihetsgrad än normal sen så ska du se att det tar lite längre tid ^^

På 360 möjligen men till PC är Halo löjligt simpelt. Hade varit bättre om dom fortsatt med projektet inför 1:an. Som var tänkt att släppas till PC (först), tror det hade varit mer
"game" och mindre överskattat då...Några fler spelare att samla ihop med för den delen....Face it, PC = överlägsen alla konsoler. 4000:- och du får en dator som e bättre än PS3 an idag....(förutsatt att man har chassi, skärm, keyboard och mus)
FTR, jag snackar Quadcore typ...billiga nu för tiden

Ehh.. Nej du har fel...


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av ToRcH:
Skrivet av Jonathan:
Skrivet av eCore:

Sure du kanske tar 21.00 bion istället för 18.00.. längre tog det ju inte å spela igenom

eller så kanske de sitter å lirar på xbox live eftersom det är dödligt kul där...

å sen måste jag säga att halo-serien är överskattad men fortfarande RIKTIGT bra spel...

en annan serie som jag tycker är överskattad är t.ex. half-life (vet att alla kommer hata mig nu men detta bevisar bara att alla tkr olika) tror faktiskt att ett stort skäl till att folk gillar half-life 2 är just för att det är HALF-LIFE 2, men det är bara min åsikt

så sluta snacka om överskattade spel, om MÅNGA gillar spelet och spelar det mkt så ere inte överskattat bara för att inte du gillar det

Edit: testa att spela spelet på nån högre svårihetsgrad än normal sen så ska du se att det tar lite längre tid ^^

På 360 möjligen men till PC är Halo löjligt simpelt. Hade varit bättre om dom fortsatt med projektet inför 1:an. Som var tänkt att släppas till PC (först), tror det hade varit mer
"game" och mindre överskattat då...Några fler spelare att samla ihop med för den delen....Face it, PC = överlägsen alla konsoler. 4000:- och du får en dator som e bättre än PS3 an idag....(förutsatt att man har chassi, skärm, keyboard och mus)
FTR, jag snackar Quadcore typ...billiga nu för tiden

torch,du snackar ju i nattmössan,..förstår inte varför du gör ett inlägg överhuvudtaget,iaf inte i en sådan här tråd som handlar om halo3 och bio,,skapa en tråd i ett forum istället och döp den till pc vs konsol. och en annan tråd som handlar om halo till pc.

Medlem
Skrivet av Jonathan:

Edit: testa att spela spelet på nån högre svårihetsgrad än normal sen så ska du se att det tar lite längre tid ^^

Hmm ja för ett spel blir helt plötsligt längre å bättre för att man spelar det på högre svårighetsgrad. Det kan inte vara så att spelet verkar vara längre för att man dör stup i kvarten?

Edit: Spelet är kort, och inte speciellt superroligt heller. För lite användande av fordon som är den enda riktiga höjdaren i spelet. Trots att som Yahtzee-recensenten säger att AI'n är totalt oduglig med fordon (övh egentligen..)

Medlem

Kanske RIAA och APB ska ta och stämma microsoft
"Hollywood-skådisar tappar pengar pga er" !

Inaktiv
Skrivet av hansen:

Kanske RIAA och APB ska ta och stämma microsoft
"Hollywood-skådisar tappar pengar pga er" !

Klart dom ska göra det. Efter det kan de stämma Svensk ishockeyförbundet då jag hellre går på en hockeymatch än bio.

12
Skriv svar