2 Månader senare.

Medlem
2 Månader senare.

Tror jag är inne på vecka 8 nu, 8 veckor utan cola det är nästan ett under det där. Har haft några gånger då man har varit nära att köpa en cola för att man saknade smaken, men har fått hjälp att stå emot frestelsen.

Har suttit och spelat Resident Evil 5 ett bra tag nu, har skaffat alla vapen och fixat med uppgraderingar och massa andra onödigheter. Så för att inte helt förstöra det spelet så har jag lånat Halo 3 och Gears 1 o 2. Dom sistnämda har man redan klarat men det är kul att köra iaf med vänner via Xbox-live. Testade att köra Halo Wars då en av mina bröder hade fått lånat det på sitt jobb, Riktigt bra spel ett bra Rts som fungerar på Xboxen som bara den. Det man dock gillade mest var alla underbara filmklipp som fanns att titta på, Känns som det spelet är något att införskaffa.

Sen Imorgon så kommer mina tår att bli opererade för tredje gången, Lider av nageltrång så en Läkare ska göra en till operation på dom, får hoppas att det blir bra så man kan ha en smärtfri sommar i år.

#blogg

Medlem
2 Månader senare.

8 veckor. Daaaamn! Hade jag aldrig klarat av... curse this weak mind!

Hoppas op'en går bra och dina tår blir fria som fåglar igen. Typ.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hehe det trodde inte jag heller, men fan det var inte så svårt endå

Blev ingen operation idag, tårna såg lite erhm dåliga ut så kommer att skickas upp till stockholm om nån vecka.. jippi.

Medlem

Bra jobbat med Colan måste jag säga, har du gett upp all läsk eller bara det svarta guldet?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

bara det svarta guldet, men dricker mest vatten nu.

Medlem

Du klarade dig mycket längre än väntat =D


signatur

Rawr

1
Skriv svar