Super Mario Galaxy filmat och fotat

Robot
Medlem
Super Mario Galaxy filmat och fotat

Jag brukar inte gilla såna här spel men detta ser jag faktiskt väldigt mycket fram imot då Super Mario Sunshine överraskade mig ordentligt!
Detta verkar ju verkligen inte bli sämre

Medlem

Heh, Sunshine var ju ganska svagt för att vara ett Mario-spel, men Galaxy ser grymt kul ut


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Co-op lockar inte minst! Bra av reklammakarna att låta kvinnan i reklamen vara sidekicken och skruva till och le med remoten och lämna det tuffare partierna som kräver nunchuck och mote åt karln bredvid...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Fan, vatten i detta spelet också, hatar M64 med ålen :S Den förstörde stora delar för mig! Grr!

Medlem

Är det bara jag som tycker att musiken låter zelda inspirerat?

Inaktiv

Män över 15 år som spelar Nintendo. Suck, säger jag bara.
Låt barnen få ha sitt Wii ifred

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Män över 15 år som spelar Nintendo. Suck, säger jag bara.
Låt barnen få ha sitt Wii ifred

Haha, menar du allvar?

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Män över 15 år som spelar Nintendo. Suck, säger jag bara.
Låt barnen få ha sitt Wii ifred

Spel som spel. Jag anser inte det på något sätt är mer moget att leka krig i BF2 än det är att leka krig i tex Advance Wars. Lika barnsligt båda två - på ett bra sätt.

Medlem

Ser grymt kul ut, bara att jag sett på alldeles för många trailers, klipp och bilder från detta spel på sistone. Nåja, har bara mig själv att skylla.

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Män över 15 år som spelar Nintendo. Suck, säger jag bara.
Låt barnen få ha sitt Wii ifred

Haha, vi har kommit över den hybrisen (till skillnad från vissa andra?)

Inaktiv

Det är, konstigt nog, mer moget att vara barnslig över 15 års ålder. Sug på den du!


signatur
1
Skriv svar