Nytt Quake Wars för alla smaker

Robot
Medlem
Nytt Quake Wars för alla smaker

Demo till Linux, trevligt!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Kul att se att dem fortfarande jobbar på demostadiet. Hoppas min sarkasm är meningslös.

Medlem
Skrivet av odd:

Kul att se att dem fortfarande jobbar på demostadiet. Hoppas min sarkasm är meningslös.

Fler och fler företag släpper idag uppdateringar och fixar för sina demos, vilket är ett gott tecken.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Har någon köpt spelet?? Är det folk som spelar det här??? Jag har nästan glömt bort att spelet har blivit släppt ens.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

förbeställde det för att få lira betan, som jag toklirade och gjorde så jag halvt tröttnade på spelet.

sen nu när spelet damp ner i brevlådan så satt man ju och lirade TF2-betan i högsta hugg, så.. har inte lirat ETQW mer än 5 min faktiskt

visst, känns väl lite som bortkastade pengar, men blirju inte bättre ifall man sitter och tvångs-spelar spelet bara för att försöka få valuta för pengarna

Medlem

Borde dem inte sattsa på att släppa patch till det "riktiga" ! spelet!!!!

Medlem

lirat det lite grann men skulle behöva en patch eller 2 till


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

lirat det lite grann men skulle behöva en patch eller 2 till

Hehe, ja där av min sarkasm. Lite balansering skulle sitta fint. Men gillar spelet riktigt mycket, bara lite segt att folk fortfarande lär sig spelet. Men det ordnar sig säkert efter hand.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Har någon köpt spelet?? Är det folk som spelar det här??? Jag har nästan glömt bort att spelet har blivit släppt ens.

Tokkör oftast 1-3 timmar var och varannan dag.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Känns lite som om Quake Wars kom för sent, och är extremt dåligt tajmat mellan Halo 3 och TF2. Lite cyniskt sett så är det nog för sent för Quake Wars att nå den status man hoppats på. De flesta har helt enkelt glömt bort spelet..

Kanske får det en renässans och re-release när man tröttnat på TF2 och Halo 3, men det är tveksamt.

Medlem

Men patcharna kom ju till det skarpa spelet först, att de sen väljer att pacha demot så att de som testar det får en så rättvis bild som möjligt av det skarpa spelet ska de ha heders för.

Dessutom är det ju så att id's demos hör till de mest spelade som finns. Så har det varit ända sen Wolfensteins's dagar och så ska det förbli, hoppas jag.

Medlem

tyckte quake wars var trist och fult enbart ennu en battlefield 2 kopia med lite mera flash och drag sorgligt..:\

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Har någon köpt spelet?? Är det folk som spelar det här??? Jag har nästan glömt bort att spelet har blivit släppt ens.

*asg* eller hur ....

Medlem

jag har testat både QW och CoD 4.
Måste bara säga...CoD 4 är fan suveränt jämfört med detta spelet!!

Inaktiv
Skrivet av odd:

Kul att se att dem fortfarande jobbar på demostadiet. Hoppas min sarkasm är meningslös.

Om det finns fel eller dåliga saker etc i demot så kan det ge en viss uppfattning om spelet, demot för en del är DIREKT AVGÖRANDE för köp eller icke köp........

Medlem

Tycker att sånna här spel är coola. Dock så kunde dem kopierat lite mindra av Battlefield spelen. Sen som någon sa här är det dåligt tajmat med releasen.

1
Skriv svar