Company of Heroes dubbelpatchat

Medlem
Company of Heroes dubbelpatchat

WoW.. Det löste ju verkligen alla problem. Mina stats funkar fortfarande inte på automatch och jag har väldigt svårt att hitta matcher även om det finns gott om spelare osm söker automatch. Kul att man iaf kan stata spelet, man ska ju inte vara för negativ..

Medlem

Hm,, det var ju en skum patch, jag kan svära på att jag sett åtminstone följande rader i en tidigare patch:
"- Players now get distributed to teams evenly as they join. "
"- Combat system updates: System reverted to COH infantry combat. "

Skrivet av ForrestFox:

"- Combat system updates: System reverted to COH infantry combat. "

Det var väl ett test som de gjorde i OF-betan?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Hm,, det var ju en skum patch, jag kan svära på att jag sett åtminstone följande rader i en tidigare patch:
"- Players now get distributed to teams evenly as they join. "
"- Combat system updates: System reverted to COH infantry combat. "

Mycket möjligt stog det med i förra patchen dem släppte. Riktigt korkat av Relic att göra så här. Det låg runt 4000 spelare online innan, nu har dme tappat mer än 25% på grund av att online inte funkade osm det skulle. Väldigt slarvigt och synd, tyckte det var kul när det var lite fler osm spelade det.

Får väl testa detta, har COH orginal box och köpte STEAM's COH-OF. Har inte fått igång COH-OF alls.. står bara "Game not available for the moment, please try later" ..vilket bara i sig är ett skumt felmeddelande!.
:crazy:
Har märkt också att STEAM laddar upp en typ av "pre: load" utav COH orginal versionen också? wtf is that ? ..kan man regga den med CD-key'n ifrån boxen?

Aj ja.. får väl se om patchen screwar upp allt mer eller får det att fungera. ..annars blir det steam support.. har bara inte orkaaat nu när Orange Box kom..!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Får väl testa detta, har COH orginal box och köpte STEAM's COH-OF. Har inte fått igång COH-OF alls.. står bara "Game not available for the moment, please try later" ..vilket bara i sig är ett skumt felmeddelande!.
:crazy:
Har märkt också att STEAM laddar upp en typ av "pre: load" utav COH orginal versionen också? wtf is that ? ..kan man regga den med CD-key'n ifrån boxen?

Aj ja.. får väl se om patchen screwar upp allt mer eller får det att fungera. ..annars blir det steam support.. har bara inte orkaaat nu när Orange Box kom..!

ladda inte ner patchen om du har köpt det via steam för steam har ett eget system att patcha spelet på.

Skrivet av jojon:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Får väl testa detta, har COH orginal box och köpte STEAM's COH-OF. Har inte fått igång COH-OF alls.. står bara "Game not available for the moment, please try later" ..vilket bara i sig är ett skumt felmeddelande!.
:crazy:
Har märkt också att STEAM laddar upp en typ av "pre: load" utav COH orginal versionen också? wtf is that ? ..kan man regga den med CD-key'n ifrån boxen?

Aj ja.. får väl se om patchen screwar upp allt mer eller får det att fungera. ..annars blir det steam support.. har bara inte orkaaat nu när Orange Box kom..!

ladda inte ner patchen om du har köpt det via steam för steam har ett eget system att patcha spelet på.

Okidoki, men jag behöver inte patcha COH orginalet då för att Steams OF skall lira ordentligt och speciellt via MP?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av jojon:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Får väl testa detta, har COH orginal box och köpte STEAM's COH-OF. Har inte fått igång COH-OF alls.. står bara "Game not available for the moment, please try later" ..vilket bara i sig är ett skumt felmeddelande!.
:crazy:
Har märkt också att STEAM laddar upp en typ av "pre: load" utav COH orginal versionen också? wtf is that ? ..kan man regga den med CD-key'n ifrån boxen?

Aj ja.. får väl se om patchen screwar upp allt mer eller får det att fungera. ..annars blir det steam support.. har bara inte orkaaat nu när Orange Box kom..!

ladda inte ner patchen om du har köpt det via steam för steam har ett eget system att patcha spelet på.

Okidoki, men jag behöver inte patcha COH orginalet då för att Steams OF skall lira ordentligt och speciellt via MP?

Jag har patchat upp mitt vanliga coh till den stora patchen och sedan installerat OF med hjälp av steam och det funkar fint. Jag tror det borde gå att inte behöva patcha det vanliga men jag skulle patcha det, för säkerhetskull. Som sagt testa när steam har installerat allt så ser du ifall det funkar.

Medlem

wow, tänkte precis ta ner patchen innan härifrån filarkivet tills jag såg att den låt på 2gb. Hur fan kan en patch ligga på 2 gig?! det är ju helt sjukt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

wow, tänkte precis ta ner patchen innan härifrån filarkivet tills jag såg att den låt på 2gb. Hur fan kan en patch ligga på 2 gig?! det är ju helt sjukt!

Det är för att det skall vara kompatibelt med den nya expansionen. Du får alla de nya banorna plus vädereffekter så jag tycker att den patchen är värd det.

1
Skriv svar