Need for Speed: ProStreet plåtat

Robot
Inaktiv
Need for Speed: ProStreet plåtat

Sex säljer eller hur var det?8)

Medlem
Skrivet av dosman:

Sex säljer eller hur var det?8)

Huruvida det är sant eller ej låter jag vara osakt :).
Men av dom bilder som finns på gamershell länken finns inte en enda brud så varför FZ valt just den bilden kan man ju spekulera i.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Med tanke på seriens täthet av utgåvor ändrar sig inte det övriga särskilt mycket egentligen, även om det är jättetrevliga spel. Jag skulle nog, i FZz försvar, säga att de säkerligen ville direkt visa vilken del som utvecklats mest, snubbarna bakom kulisserna har satt en skillad karaktärsgrafiker på jobbet.
Sedan med tanke på att detta med viss sannolikhet är ett testosterondominerat forum så förstår jag inte fullt klagan i sig?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fina pixel babes!


signatur

Meep!

Inaktiv

Blir väl samma vanliga lir. Lite bättre grafik bara

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Blir väl samma vanliga lir. Lite bättre grafik bara

hmm, enl. vad man såg på trailers, verkar bilarna kunna gå i 500km/h och flyga omkring som vantar.

Inaktiv

Ser fint ut. Coolt med riktig drag bana. Men någon som har fått nys om man kan köra drift online. Och sen mer om vilka delar av spelet man kan köra online?


signatur

Xbox360 Gamertag: TurboDanne
Forza2, NFS:Carbon, TD-U, PGR3, Burnout Revange.

Medlem

Ser verkligen fram emot prostreet. Skademodeller och en lovande fysik. Ska nog kunna bli en riktig höjdare detta.

1
Skriv svar