Oblivion-uppdatering släppt

Robot
Medlem
Oblivion-uppdatering släppt

Dock finns det 500 plugins gjorda av privatpersoner som är hundra gånger bättre, som gör exakt samma sak, om inte mer och bätte.

Känns som om dom helt plötsligt insåg "Oj, vi glömde släppa DLC6! Nåja, vi gör det nu istället."

Medlem

Är det bara gratis på Xbox eller?

Medlem

På PC också, gå och spana in spelets hemsida.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

gå in på elderscrolls.com där finns den 10mb "stora" filen och så här gör den:

Defeat the attacking marauders and become lord of Battlehorn Castle. Located in the Colovian Highlands west of Chorrol, this expansive castle will allow you to live the life of a noble warrior, with private quarters, grand dining hall, wine cellar, barracks, training room and more. And what castle would be complete without a few hidden passages and dark secrets?

Features:

A fully detailed castle for you to explore

Knights of the True Horn patrol the castle and do your bidding

Secret treasure vault

Upgrade the furnishings in every area of the castle

Hire a vintner to create special wines to enhance your fighting abilities

Hire a combat trainer to spar with

Hire a taxidermist to craft lifelike trophies for your great hall

Purchase an ancient Dwemer Forge that buffs your Armorer skill


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

hmm. Man kanske ska ta och lira igenom det en gång till nu när man har nytt grafikkort så att jag kan få det lite snyggt för en gångs skull

Medlem

Vart laddar jag ner det på 360? Har kollat på Oblivion downloads men finns inte där =/

Medlem

Är väl snarare plugin än en uppdatering? Vart förvånad båda gångerna och hoppades på en uppdatering och inte nåt litet tillägg som är rent sagt skrattretande mot vad folk där ute har åstadkommit.

Medlem
Skrivet av Heya:

Är väl snarare plugin än en uppdatering? Vart förvånad båda gångerna och hoppades på en uppdatering och inte nåt litet tillägg som är rent sagt skrattretande mot vad folk där ute har åstadkommit.

Ja, dumma dumma Bethesda som lade ner en massa energi på att hjälpa folk att modda spelet. Att de inte skäms! Och att sen HA MAGE att släppa en mod gratis också, bara för att de känner för det! Jag mår nästan illa!

Medlem

verkar nice ska ladda ner den på direkten

Medlem

måste ladda vill heem


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

måste hålla med var finns detta på xboxlive? jag har x360 men hittar den inte på oblivion fliken på downloads???

Medlem

ge mig mass effect istället, detta spelet orkar man ju inte lira igenom 2 gånger precis..

fan va drygt det var att hålla på och stänga sådanadär portar...

Inaktiv

var finns gubben man köper inredningen från?

Medlem

Det var ju lite småkul. Jag kanske börjar spela lite oblivion igen.

Gubben finns i market district i imperial city (tror jag det stod, har inte besökt honm). Sätt det som aktiv quest så får du nog en markering på honom.

Inaktiv

Snart klar med main questet då ska ja testa på detta asså nya addonet. Ja detta blir min 7 eller 8 gång ja klarar main questet

Inaktiv
Skrivet av 3degs:

måste hålla med var finns detta på xboxlive? jag har x360 men hittar den inte på oblivion fliken på downloads???

Är bara släppt för vissa länder:down:

"In Game Content: Oblivion (Free)
Content: The Fighter's Stronghold
Price: Free
Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States
Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. "

källa: http://www.majornelson.com/archive/2007/10/15/in-game-content...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av wankstah:
Skrivet av 3degs:

måste hålla med var finns detta på xboxlive? jag har x360 men hittar den inte på oblivion fliken på downloads???

Är bara släppt för vissa länder:down:

"In Game Content: Oblivion (Free)
Content: The Fighter's Stronghold
Price: Free
Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States
Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. "

källa: http://www.majornelson.com/archive/2007/10/15/in-game-content...

Ok, NU tycker jag illa om Bethesda. Släpp i Sverige också för fasicken.

Medlem

Köp den riktiga vertionen av Oblivion i stället, då är det inga problem att laddaner den.

Medlem

10 min sen var allt utforskat, har jag missat något?


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

vad händer? hittar inte vart jag kan tanka skiten?

Inaktiv
Skrivet av St0ned:

vad händer? hittar inte vart jag kan tanka skiten?

http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_plugins.htm


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av St0ned:

vad händer? hittar inte vart jag kan tanka skiten?

http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_plugins.htm

morrowind-plugins?

Medlem
Skrivet av Yakolev:

Köp den riktiga vertionen av Oblivion i stället, då är det inga problem att laddaner den.

Om du syftar på att jag ska köpa PC-versionen istället så var det en riktigt menlös kommentar. Jag har spelat igenom spelet (inklusive Knights of the Nine) på PC och ville testa det på stor-TV:n, dvs. på 360. Var mycket mäktigare än på PC även om grafiken är en smula sämre och laddningstiderna lite längre.

Medlem

Måste bara tillägga att jag vill ha mjödtunnan i slottets källare

Inaktiv

Ja har fått en lista vad ja ska köpa. När ja har köpt allt men varför får ja inte Quest Update eller nåt. Ja får fortförande en grön pil som pekar på han. Måste ja ta med mej nån vakt? Ja menar det ja ska köpa till Battlehorn Castle

Inaktiv

Fick hem den till boxen precis, kul att ha alla tillägg. Tjo!

1
Skriv svar