Smärta härdar

Medlem
Smärta härdar

Det är lätt att vara efterklok. T ex, "jag skulle inte ätit den där burgaren" eller "jag borde nog inte ha somnat på bion när jag såg Wall-E" (det betyder dig Wallin). I mitt fall var det att jag inte borde ha åkt fort i en kurva som jag var osäker på om jag kunde ta med polarens longboard. Hett tips: bailar du från en bräda i en högre hastighet än du kan springa från ett stillastående stånd så kommer du falla till marken. Slutresultat? Ett brutet nyckelben som måste läka i 3 veckor ungefär. Därav så har jag inget vettigt inlägg just nu. Eller jo, longboard är rysligt skoj, även om det nu kommer vara jobbigt när jag får min nya bräda och jag inte kommer kunna åka. Smärta härdar men longboardglädjen består.

#blogg

Medlem
Smärta härdar

Varit sjukt sugen på en longboard länge nu. Lite smidigare är rollerblades då man kan skutta av den och bära när det krävs. Men finns ju rätt fin krash potential på dom


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag ångrar ingenting! Krya på dig så du kan få spö i paintball nu bara.

Inaktiv

Riktig skateboard ska det vara, inget långt tjafs


signatur

They once tried to make a toilet paper out of Chuck Norris, but there was a problem. It wouldn't take shit from anybody.

1
Skriv svar