Call of Juarez DirectX 10-patchat

Robot
Medlem
Call of Juarez DirectX 10-patchat

Sweet


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

tycker spelet ser värre ut med dx10, ser otroligt metalliskt ut och karaktärs designen är riktig hemsk...synd


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Spelet såg ju mer än helt okej ut i DX 9 som jag körde igenom det på, kommer speciellt ihåg när man skulle klättra uppför berget och hämta en örnfjäder, stannade nästan längst upp och satt och njöt av uttsikten ett tag!
inte många spel som man sitter och myser till grafiken idag

Medlem
Skrivet av Heat:

Spelet såg ju mer än helt okej ut i DX 9 som jag körde igenom det på, kommer speciellt ihåg när man skulle klättra uppför berget och hämta en örnfjäder, stannade nästan längst upp och satt och njöt av uttsikten ett tag!
inte många spel som man sitter och myser till grafiken idag

Oblivion.

Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Heat:

Spelet såg ju mer än helt okej ut i DX 9 som jag körde igenom det på, kommer speciellt ihåg när man skulle klättra uppför berget och hämta en örnfjäder, stannade nästan längst upp och satt och njöt av uttsikten ett tag!
inte många spel som man sitter och myser till grafiken idag

Oblivion.

Nej Oblivions grafik var faktiskt fulare


signatur
Medlem
Skrivet av Heat:

Spelet såg ju mer än helt okej ut i DX 9 som jag körde igenom det på, kommer speciellt ihåg när man skulle klättra uppför berget och hämta en örnfjäder, stannade nästan längst upp och satt och njöt av uttsikten ett tag!
inte många spel som man sitter och myser till grafiken idag

Hehe, gjorde precis samma sak själv, det är ett gott omdöme för ett spels grafik:)

Även om Oblivion inte är riktigt lika snyggt (iaf inte på samma sätt) så ser det tillräckligt bra ut för att man ska kunna mysa till grafiken...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Heat:

kommer speciellt ihåg när man skulle klättra uppför berget och hämta en örnfjäder, stannade nästan längst upp och satt och njöt av uttsikten ett tag!

Fy fan vilket underbart uppdrag det var, gillade också kanin uppdraget som var precis innan. Friheten man hade kändes enorm på något sätt.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

fattar inte varför slänger dom på så mycket kosmetika på detta spel, skit är skit endå.

1
Skriv svar