Catalyst 7.10 släppt

Robot
Medlem
Catalyst 7.10 släppt

Cat 7.10 + Sapphire 1950pro 512mb AGP + Nforce3 drivers 5.11 = Fungerar.

Har en Shuttle SN95G5 burk och både 7.8-7.9 buggade satan på den.
Skall tillägga att jag kör bara drivrutinen och ATI Tray Tools. Tar inte i CCC med tång.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

CCC är ett stort skämt.


signatur

Jäh!

Medlem

CCC funkar bra, förstår inte vad folk klagar på...

Anyways, 7.10 är riktigt rekommenderad om du kör Crossfire. Om du inte gör det är det ok men inte jättebra...

Medlem

Ändringslänken fungerar inte, 403 - Acces denied.

Medlem

Lägger aldrig in CCC, kör med ati tray tool istället..

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Lägger aldrig in CCC, kör med ati tray tool istället..

Jepp, det var det jag menade. CCC är ett stort skämt, en buggfest utan dess like. Ati Tray Tool däremot fungerar som det ska


signatur

Jäh!

Medlem

Om man aldrig lägger i det, hur kan man då veta att det är dåligt (eller fortfarande dåligt)?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Om man aldrig lägger i det, hur kan man då veta att det är dåligt (eller fortfarande dåligt)?

Enda sen CCC kom så har det varit en buggfest utan dess like. Därför har jag skitigt blankt i den de senaste fem verrarna av de som släppts. Kör bara med display drivern. Sen om man är med på lite olika forum så ser man att det är lika buggigt fortfarande.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av CampKing:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Om man aldrig lägger i det, hur kan man då veta att det är dåligt (eller fortfarande dåligt)?

Enda sen CCC kom så har det varit en buggfest utan dess like. Därför har jag skitigt blankt i den de senaste fem verrarna av de som släppts. Kör bara med display drivern. Sen om man är med på lite olika forum så ser man att det är lika buggigt fortfarande.

Har inte haft ett enda problem med CCC i sig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag kan bara minnas att jag haft ett problem med CCC sedan det släpptes för x år sedan. En rullist som inte fungerade.

Det beror väl på hur bra konfad dator man har

Medlem

CCC fungerar hos mig med. Kan man göra alla inställningar i ati tray tool som man kan i CCC??


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Jepp o lite mer därtill. Skräddarsy inst. för vissa spel. Nivå på gamma osv. osv.


signatur

Jäh!

Medlem

CCC fungerar utmärkt här med.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

gillade inte ccc i början men nu tycker jag att det funkar prima + att ATT har inte stöd för HD serien


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

CCC buggar sig inte för mig, däremot så slöar det ned systemstarten ngn in i norden.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Funkar ju felfritt... som det ska med andra ord.

1
Skriv svar