Robot
Warhawk

Nätactionspelet Warhawk tillkännagavs redan när Sony presenterade de första Playstation 3-titlarna. Intresset har hela tiden varit stort, men eftersom Microsoft alltid varit bättre på onlinespel är frågan om Incognito Studios kan ändra på detta.


Medlem
Warhawk testat

Helt klart det bästa spelet hittils på PS3.


signatur
Inaktiv

så det finns inte så många multiplayer spel ute till ps3 än ?
har dålig koll på ps3 utbudet och ändå ska man till jul skaffa en fast det blir den billiga versionen.

Medlem

Grymt roligt spel.

Sjukt roligt tom...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Lungt det bästa spelet till Ps3 just nu! Älskar att man inte behöver flyga om man inte vill. Giller verkligen att kriga på marken.

Avstängd

Grymt kul! Billigt dessutom!

Inaktiv

Verkar asball! Skulle jag vilja ha...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Det är kul, men man tröttnar rätt fort då det finns så få banor. Statsen verkar bugga väldigt mycket också. Sist jag spelade var jag löjtnant tror jag (kul att fänrik kommer efter löjtnant också av nån anledning haha) fastän jag bara har 120 rankade poäng.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Det är kul, men man tröttnar rätt fort då det finns så få banor. Statsen verkar bugga väldigt mycket också. Sist jag spelade var jag löjtnant tror jag (kul att fänrik kommer efter löjtnant också av nån anledning haha) fastän jag bara har 120 rankade poäng.

dom som gjort spelet kanske inte gjort lumpen ?

Medlem

spelet är hur kul som helst speciellt när man ör med en vän på split screen i en pansar vagn

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

spelet är hur kul som helst speciellt när man ör med en vän på split screen i en pansar vagn

Hur får man igång splitscreen när man kör på nätet? Lyckades bara få igång det när jag startade en server lokalt. Måste man ha 2 PSN konton eller nåt?

Medlem

Klart det bästa spelet till PS3 just om man är efter MP. Solokampanj behövs inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mycket märkligt att dom bantade ner det så :/


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kan rekomendera detta spel för oss som kanske har en 15min då och då. Anledningen till detta är att spelet är mycket snabbt och det tar max 15sec från spawn till pawning!

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

mycket märkligt att du bantade ner det så :/

Hur menar du?

Om du syftar på recensionens storlek och omfattning så har vi våra riktlinjer, och i det här fallet skulle den tyvärr inte vara längre.

Trevlig helg!


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

en sak jag skulle vilja ha svar på är varför ett spel som bara utger sig för att vara multiplayer ska ha ett minus för att det inte finns singelplayer. samma åsikt var det ju någon som hade om bioshock, visst är det kul när båda lägena finns men det borde fortfarande inte vara givet - speciellt inte när det är ett spel till konsol som för mig fortfarande är en singelplayer upplevelse.

Medlem
Skrivet av vidde:

en sak jag skulle vilja ha svar på är varför ett spel som bara utger sig för att vara multiplayer ska ha ett minus för att det inte finns singelplayer. samma åsikt var det ju någon som hade om bioshock, visst är det kul när båda lägena finns men det borde fortfarande inte vara givet - speciellt inte när det är ett spel till konsol som för mig fortfarande är en singelplayer upplevelse.

Är ju till ps3... klar man hittar onödiga grejer o dra bort poäng för...

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av sgt.eagle:

spelet är hur kul som helst speciellt när man ör med en vän på split screen i en pansar vagn

Hur får man igång splitscreen när man kör på nätet? Lyckades bara få igång det när jag startade en server lokalt. Måste man ha 2 PSN konton eller nåt?

du måste först kolla om server tillåter det tex de rankade gör inte de men de andra bör göra de fast det är ju hostens val.. och sen är det bara att trycka på start för den andra som ska spela

Inaktiv

Ett megastort plus till att det är svårare för fjortisar att klämma ur sig saker på konsoll ^^.

Inaktiv
Skrivet av vidde:

en sak jag skulle vilja ha svar på är varför ett spel som bara utger sig för att vara multiplayer ska ha ett minus för att det inte finns singelplayer. samma åsikt var det ju någon som hade om bioshock, visst är det kul när båda lägena finns men det borde fortfarande inte vara givet - speciellt inte när det är ett spel till konsol som för mig fortfarande är en singelplayer upplevelse.

Att det fick ett minus där innebär inte att betyget blev lidande, däremot hade det varit roligt om just singleplayer hade funnits med.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Skrivet av kraket:
Skrivet av SuperTank:

mycket märkligt att du bantade ner det så :/

Hur menar du?

Om du syftar på recensionens storlek och omfattning så har vi våra riktlinjer, och i det här fallet skulle den tyvärr inte vara längre.

Trevlig helg!

Mitt fel, skickade upp inlägget utan att läsa det - "du" ska ersättas med "dom". Jag menar spelet bara. Warhawk var väll först tänkt att ha en kampanj och multiplayer del, men sedan kändes det som det lades på is ett tag, och sedan blev det sagt att det bara skulle vara multiplayer.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

låter kul


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det här ser så himmla roligt ut, men konsollhatare som man är så blir det väl aldrig av

Medlem

Tycker inte att det verkar behövas någon single player-del.
Verkar ju hur grymt som hellst online!

Vill man ha single play finns det andra spel. ^^


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det här var en utomordentligt tråkig recension, men spelet är ändå bra. Grattis.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Pansarknekt

Ajdå, jag som är en hardcore pc-spelare får väl erkänna att detta ser fett ut. Måste testas för min del.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

verkligen kungligt spel, och i nästa patch fixas det så att ps3n inte krashar när två stycken kör split-screen på internet, halleluja!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar