Åtta Mass Effect-raser presenterade

Robot
Åtta Mass Effect-raser presenterade
Medlem
Åtta Mass Effect-raser presenterade

Coolt, speciellt Vol Protectorate.. Massivt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

mass effect blir ju hur grymt som helst!

annars jäklar.. det är ju spelet man väntar på allra mest

Medlem

Nästan värt att köpa ett Xbox 360 bara för det här spelet.

Medlem

lila blobben är ju sjukt cute. om den dessutom pratar engelska med brittisk dialekt så är ju biffen stekt!

Medlem

Det verkar ju bli helcoolt. Bara inte BioWare sabbar det på något vis.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av PC Gamer UK:

Mass Effect will come to PC (it?s currently only announced for Xbox 360): it?s not been officially confirmed but we have it on good authority. It?s been three years since a BioWare developed game hit the PC: Mass Effect is a forceful reminder of why that?s too damn long.

Jag vill ju hoppas, och i samma studs att Fable 2 också får sig en konvertering lyckas jag hålla mig ifrån 360 en stund till.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Deeee-licious!

Medlem

Graoor! Kram på Mass Effect!
Att dom skriver så mycket om alla raser och verkligen gör en ras ger juh mycket mer djup till spelet i fråga, så det inte bara blir att man typ "Ooh, en ful gubbe med horn som kommer från planeten Fulgubbinen!". Utan att det finns lite fakta om typ allt som är viktigt om raserna, mest bra! \o/

Medlem

Vore ju schysst om ni faktiskt länkade rätt bild in i artikeln också...

Å med det menar jag rätt bild på rätt ras i artikeln så slipper man sitta å gå fram å tillbaka mellan flikarna.

Medlem
Inaktiv
1
Skriv svar