Ratchet & Clank Future-demon släppt

Medlem
Ratchet & Clank Future-demon släppt

YAY!!

Ska bli kul att testa


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Kan inte vi med eu account få den demon....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Night Hawk.. den 18e släpps de i EU PSN..

Men skapa ett USA konto du..
Demot är helt UNDERBART
kort dock

Medlem

Förstår inte varför det inte släpptes på EU samtidigt, demot går att spela på de flesta europeiska språk, inklusive svenska. Har svenskt tal och text på mitt

För övrigt, GRYMT kul spel.


signatur
Medlem

bra med guiden!

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

svenskt tal

no wai?
fy vad roligt

Medlem

såg hur många mer demo usa network hade ladda ner allihopa XD

Medlem

Som vanligt är den europeiska PSN misskött jämfört med vad amerikanarna får Samma sak gäller även xbox live,, europa kommer alltid ett par dagar/veckor efter..

Medlem

Fasen vad kul det var! Har inte lirat de tidigare spelen och hade ingen aning om vad som komma skulle. Sjysst grafik, bra känsla och en del humoristiska inslag. Enda negativa var att det kändes lite kort. Kommer definitivt inhandla detta spel när det släpps.

Medlem

hur bra som helst att ha ett usa account de har ju värsta många fler demon

Medlem

väldigt bra spel med otroligt snygg grafik, ännu bättre bilduppdatering och bara allmänt flyt i alla animationer, kameravinklar och allt.. very niiiiice

Seb
Medlem

Så jävla kort demo var de ju inte alls. Tycker det var tillräckligt för en demo. Iallafall så var det skitskoj, ett garanterat köp!

Inaktiv

omfg, har aldrig provat ratchet och clank spelen förut men det här var ju fullständigt enastående! väldigt bra svenskt tal dessutom men det som shockade mig mest var den otroligt stabila bilduppdateringen med tanke på hur vackert allting var, se och lär, utvecklare det här MÅSTE jag köpa!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar