Super Mario Galaxy filmat

Robot
Inaktiv
Super Mario Galaxy filmat

Fantastiskt

Inaktiv

Underbart


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det är nog värt att vänta på


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Är det bara jag som tycker Mario + Rymden kombinationen inte riktigt passar ihopa? 0_o Kan dom inte göra en nyare och uppdaterad version av Mario 64 istället? Typ istället för tavlor så hoppar du in i gröna rör... eller något.

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Är det bara jag som tycker Mario + Rymden kombinationen inte riktigt passar ihopa? 0_o Kan dom inte göra en nyare och uppdaterad version av Mario 64 istället? Typ istället för tavlor så hoppar du in i gröna rör... eller något.

Nej !

Medlem

I stället för tavlor hoppar du mellan planeter...
Och varför ser inte alla Wii-spel lika bra ut? Lata utvecklare!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Grafiskt sett så ser det helt otroligt snyggt ut, sen så har jag aldrig tyckt om 3d-mario utan endast 2d, så jag hoppas på att 2d delarna i spelet är långa.

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

Grafiskt sett så ser det helt otroligt snyggt ut, sen så har jag aldrig tyckt om 3d-mario utan endast 2d, så jag hoppas på att 2d delarna i spelet är långa.

precis, mario var bäst på NES och SNES.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Visste inte att det skulle vara med "2d-delar" i spelet, men det är onekligen välkommet! New Super Mario Bros. till Nintendo DS var ju riktigt bra så förhoppningsvis har Nintendo dragit lärdom av framgångarna med den titeln.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar